Egy Blog

#493

2010. május 08. - ZsubiHUN

Durván kiestem ebből a hostkodásból, mert már január közepe óta nem csináltam, elszoktam az emberek butaságától. Ami most nem csak rajtuk múlott, de néha kitört belőlük az intelligencia. Az alap probléma ezzel a promóval az volt, hogy az Auchanban még nem lehet kapni az új limitált Fantát, pedig sokan keresték. Illetve rengetegszer megkérdezték, hogy van-e valamilyen új cím, ha már van a kóstoltatás. Ilyenkor vagy azt válaszoltam, hogy van, de itt még nincs vagy azt mondtam, hogy a nyár közeledte miatt van az egész, hogy felpezsdítsük az embereket. Az előbbivel az a baj, hogy mind a Coca-Colát, mind az Auchant égetem, ami senkink sem jó, nem is illik. Az utóbbival meg az a baj, hogy elhallgatom azt az információt, hogy van új Fanta, nem csinálom a reklámot. Kikerülő válasz nem volt sajnos, de főleg a B variációt mondtam.

Ettől függetlenül a k. vásárlók tudtak meglepetést okozni. Sokaknak, főleg az idősebb korosztálynak a Fanta egyenlő a Fanta Naranccsal, minden más íz új. Mindenki úgy itta a Vadmálnát, mintha a világ legkellemesebb ízű üdítője lenne, pedig a Coca család legalja. Rengetegen visszajöttek többször is kóstolni, mintha ingyen vizet osztogatnánk a hőségriadóban (az apukát a három fiával ezúton is üdvözlöm, remélem a gyerekek bepisiltek az autóban), a gyerekek csak úgy rohangáltak el a poharakkal, mintha még sosem ittak volna Fantát. Néha alig győztem töltögetni a poharakat, mert annyian álltak egy kupacban az ingyen üccsiért. Buták vagytok emberek.

Ha már emberi butaság, meg kell jegyeznem, hogy Maglódon és környékén az emberek csúnyák. Persze volt néhány nagyon kellemes fiatal anyuka, akik elvonták a pillanatnyi figyelmem a munkáról, de alapvetően arrafelé az emberek rondák.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr665557302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása