Egy Blog

#491 - Világvége

2010. május 06. - ZsubiHUN

Jó dolog a város szélén lakni, mert itt mindig jó a levegő, csend is van, nem repkednek felettem a repülők. Viszont minden messze van innen, kivéve az M0-ást meg Gyált. Holnap végre(?) megint megyek dolgozni, amihez eddig egész nagy lelkesedéssel álltam hozzá, de úgy 30 perce el is ment tőle a kedvem. Kiderült ugyanis a legfrissebb küldött anyagból, hogy általános sötétkék farmerben kell menni. Már két és fél éve nem volt rajtam farmer, mert nem szeretem, de vasárnap vettem egyet, akkor már koptatottat, mert az valahogy kinéz, majd elhordom. Tehát most elbuktam 4600 forintot, de nem fogok újat venni sok ezerért megint, hogy jó legyen. Imádom az ilyet. Emellett kiderült, hogy a maglódi Auchanba itthonról kb 1 óra 48 perc alatt érek ki BKV-val, mert sokszor kell átszállnom és a Volán sem visz ki az Auchanhoz. Ismeretlen helyen sokat gyalogolni meg nem fogok. Kocsival ez az egész túra, mélygarázsba való beállásostul lenne 20 perc. HÚSZ perc! Nem gyengén vette el a lelkesedésem mindez, főleg úgy, hogy elvileg másfél órával korábban ott kell lennem a helyszínen, mert csak. Azaz jó három órával hamarabb kell elindulnom itthonról, hogy időben odaérjek azért, hogy az első fél órában ne történjen semmi, csak nézzünk egymásra és várjuk a csodát. Mert abba az Auchanba eddig még nem sikerült rendesen bejutnom. Reggel hétkor kell elindulnom.

A hangulatom is világvége lett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr805557297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása