Egy Blog

#486 - Grrr

2010. április 29. - ZsubiHUN

Az év elején bezárt a sarki kisbolt, kétségbe is estem, mert a szomszédos Spar csak este 8-ig van nyitva, nem volt hova menni, ha megkívántam egy sört. Vagy hirtelen kellett valami. Eltelt két hónap és április elején megnyílt a kisbolt helyén egy csodálatos CBA, mely talán a legmagyarabb üzletlánc kerek e világon. Azóta háromszor voltam ott vásárolni, de többet nem megyek, hacsak nem kényszerít valaki fegyverrel erre a cselekedetre. A korábbi bolt viszonylag értelmesen volt berendezve, minden a helyén volt, széles volt a választék, hamar e tudtál vásárolni, a személyzet kedves volt. Ez most annyiban módosult, hogy teljesen logikátlanul vannak kipakolva az áruk, mindent keresni kell, az árak kiírása abszolút nem egyértelmű és a személyzet is szörnyű. Gondolom kitaláltátok, hogy a választék is siralmas. Éppen ezért a kosaramban lévő két csomag spagetti tésztát visszatettem a helyére és átsétáltam a Sparba, amely hálózatot szintén utálom, de legalább tudom, hogy van rosszabb is. A boltban kaptam és találtam mindent, amire a főzéshez szükségem lesz és láttam két feketét is. Az egyik a boltban vásárolt és meglehetősen szimpatikus volt, míg a másik a parkolóban állva várta, hogy körbejárjam. Az X1-es BMW-ről beszélünk, ami nem egy hatalmas autó (meglepően alacsony), de nagyon szép. Természetesen nem egy X6-os vagy Z3 coupé, esetleg frissített E60 M5, de kéne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr485520703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása