Egy Blog

#481 - Lazulós

2010. április 20. - ZsubiHUN

Hosszú idő után megint a teraszon fogyasztottam el az ebédemet, ami most az edzés előtti fehérje bevitel is volt egyben. Még dél előtt felhívták a figyelmemet, hogy az időjárás odakint nyárias, határozottan meleg van. Tojás sütögetés (három egészséges szelet bacon, ráütve öt tojás) közben egyre többet kacsingattam kifelé, aminek az lett a vége, hogy két műanyag széken meg is terítettem magamnak, napszemüveget vettem és félmeztelenül, adoniszi felső testemet süttetve elfogyasztottam a reggelimet. Aztán  a madárcsicsergés, a lengedező szél és a fiatal anyukák látványa arra ösztönzött, hogy maradjak még, élvezzem az áprilisi nyarat, süttessem magam tovább. Úgyis olyan fehér vagyok, mint a hó, szőrös mellkassal. Ezáltal az edzés egy kicsit eltolódott, de az az egy óra, amit a "természetben" eltöltöttem, szépen feltöltött energiával és a bőröm is kapott egy halvány árnyalatot. Remélem holnap délelőtt is hasonlóan jó idő lesz, mert akkor folytatom a napozást, mert a bőröm könnyen és gyorsan barnul. Leégés nélkül. Az egész úgy lehetne még szebb, ha lenne egy nyugágyam, amibe kifekszek iszogatom a tökéletes hőmérsékletű sörömet és a háttérben szól a metál.

A sörről jut eszembe! A TESCÓban nem lehet kapni Gösser Ice-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr115520688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása