Egy Blog

#480 - SMS-ek

2010. április 19. - ZsubiHUN

Az elmúlt két vasárnap, kaptam két meglepő SMS-t. Egyrészt azért meglepőek, mert titkosított a számom, csak néhány weboldalon adtam meg, ahol kötelező volt (pl. ZSKF), a közösségi portálokon, fórumokon és egyéb helyeken nincsen megadva. Kivéve, ahonnan vásárlok valamit, de ott meg bizalmasan szokás kezelni az adatokat. Másrészt azért voltak meglepőek, mert az elsőt a Windows Live-tól kaptam, miszerint lépjek be a mobilomról a Windows Live Mobile rendszerbe a http://icmx.us/snd oldalon. Itt az érdekelne, hogy mégis honnan tudja a Windows Live és az egész Windows, hogy nekem mi a telefonszámom. Mert az MSN-ben nincs megadva a számom, a Windows termékeket ritkán regisztrálom és még annál is ritkábban adom meg nekik a számomat. A másik, abszolút meglepő SMS-t a Libero Klubtól kaptam tegnap. Azért abszolút meglepő, mert a Widows Live rendszert az MSN miatt használom, de a Liberóhoz nincs közöm. Gyerekem hála az égnek nincs, nem is tervezek. A szűk családban senkinek sincs liberós korú gyermeke. De ha lenne i, akkor sem adná meg nekik a számomat. Az SMS azt mondja, hogy üdvözölnek a Libero Klubban, a tagsági számom lejjebb található. További információért menjek http://www.liberoklub.hu weboldalra. Nem mentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr925520683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása