Egy Blog

#478 - Bürokrácia

2010. április 15. - ZsubiHUN

Február 9-én töltöttem fel a HIK-re a tantárgy felmentési kérelmeimet, amikből egyet el is fogadtak. Erről talán írtam is annak idején, mert Közgazdasági ismeretekből adták meg, ami egy 4 kredites tantárgy, mindjárt szimpatikusabb lesz a költségtérítés összege. Azóta kiderült, hogy volt egy kötelezően választható tárgy is a listában, amit vagy nem láttam vagy nem volt benne a listában, így nem vettem fel. Szerintem nem volt benne, mert akkor felvettem volna. Ennek előnye is van, levonják a tárgy értékét tandíjból költségtérítésből, tehát még kevesebbet kell fizetnem. Ezt az etr-ben ügyesen ki is lehetett számoltatni a rendszerrel, az ember megörült, hogy mennyi pénze marad a diákhitelből, lesz mit elinni elkölteni kajára, közös költségre és egyéb nyalánkságokra. Mindez március hónap első harmadában derült ki, de azóta sem módosították a fizetendő összeget. Ugyanis a háttér munka nincs kész. Így április derekán, a vizsgaidőszak előtt három héttel ez rohadtul kezd idegesíteni, mert nekem szabnak időpontokat, hogy mit, meddig, hogyan kell elintéznem, feltöltenem, igényelnem, de nekik nincs ilyen. Már több, mint két hónapja váratnak, nem történik semmi, az etr-emet letiltották, nem tudom intézni az ügyeimet, figyelni az órarendem, nem kapom meg az üzeneteket, önhibámon kívül. Persze befizethettem volna még márciusban az alap összeget, de akkor nagyon mínuszban lennék, mert a ZSKF pénzt nem utal vissza, leírhatom egyéb tartozásaimból. Ideges vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr315520669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása