Egy Blog

#444 - A banán

2010. március 06. - ZsubiHUN

Ma valamivel 12 óra után, mikor már végeztünk a reggelivel, a hölgyek koffeint fogyasztottak én pedig ezt néztem, előkerült egy banán. Ez eddig nem is annyira érdekes, hiszen egy konyhában/ebédlőben a banánok és egyéb zöldségek és gyümölcsök nem ritka jelenségek. A kávé viszonylagos elfogyasztása után Bubu/Csibecsőr (ki milyen néven ismeri) felbontotta a szóban forgó déli gyümölcsöt. Ekkor szólaltam fel, hogy a rossz végén nyitottad ki. A következő 20 percben arról ment az eszmefuttatás, hogy a banánnak melyik az alja és melyik teteje. Erősen kitartottam a saját véleményem szerint, mely szerint a banánnak az alja a szára, a másik vége a teteje, tehát a tetején kell kibontani. Méghozzá harapási folyamattal. Ezen a ponton még mélyebbre süllyedtem, de ez a banán végződési pontjának meghatározása miatt nem fontos. Az érvelésnél feltűntek más gyümölcsök is, de azoknál a szár a tető, míg a másik vég az alj. A zöldségeket nem kevertük bele mélyebben, mert ott csak jellegüket tekintve vannak banán típusúak. De azoknak is a szár az alja. Valamikor félidőnél jött az az elmés ötlet, hogy a denevér is fejjel lefelé lóg  fán vagy akármin, mégis a lába az alja. Ami ugye teljesen logikus és érthető, hiszen az állatoknak a lábuk az aljuk. Tehát:

"A denevér olyan az állatoknak, mint a banán a gyümölcsöknek."

Sajnos ezzel sem sikerült meggyőznöm a hallgatóságomat, kitartottak amellett, hogy a banánnak a szára a teteje, hiszen az van felül. Próbálkoztam egy másik példával is, de azt nem fogadták el. Pedig szerintem tökéletes, pontosan megegyezik a banánnal...

Ekkor jött az ötlet, hogy ezt meg kell szavaztatni a világgal, enélkül nincs tovább élet, én nem fogok beletörődni abba, hogy nekik legyen igazuk, ők pedig nem fogadják el az érveimet. Pedig mind a kettő tökéletes, illik a banánra. Szóval a jobb oldalon felül található szavazó dobozkában tessék benyomni azt, amelyik, szerinted a banánnak a teteje. Hogy egyértelmű legyen a dolog, beszúrok ide egy képet, amin feltüntetem, hogy a banánnak melyik a szára, tehát az alja.

banana.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr95515866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása