Egy Blog

#424 - Ellenőrzésre

2010. január 28. - ZsubiHUN

Kedden délután 6 óra magasságában egy 41 forintos tescós szatyorral a bal kezemben, fekete öltözetben vágtam keresztül a Blaha Lujza téren az aluljárón. A hideg és egyén okok miatt is csúnyán néztem mindenkire, amikor is elém ugrott két rendőr. Sebtiben igazoltattak is, nehogy tudjak menni a dolgomra, hátha rendbontó vagyok. Pedig vasárnap borotválkoztam, meglehetősen ápolt volt a külsőm. Átadtam a személyimet, majd elkezdtem nézelődni, hátha rájövök az igazoltatás okára. Tekergettem a nyakam, amikor is 8 óránál megláttam a Jobbik standját. Felcsillant a szemem, összeállt a kép, somolyogtam is. Erre megkérdezték, hogy szúró, vágó eszköz rejtőzik-e öltözékem alatt, a zsebeimben, stb. Őszintén bevallottam, hogy semmi ilyen nincs nálam, el is engedtek. Ebből rájöttem, hogy legalább veszélyesnek kinéz a külsőm, ha a Jobbik aláírást gyűjt a Blahánál. Legalább valami.

Egyébként meg értetlenül állok a már ismert dolgok előtt/mellett. Továbbra sem értem, hogy a szeptember és október hogyan lett ennyire szar, majd azt sem, hogy novemberben hogy nem tudtam jobban a feladatra koncentrálni. Pedig a december tökéletes lett volna, boldogság mámorban teltek volna a percek. Nem értem az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr315501319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása