Egy Blog

#422

2010. január 26. - ZsubiHUN

Ma további hívásokat kell intéznem, hogy kifizessék a hétvégi munkámat. Ugyanis tegnap hiába beszéltem egy csajjal, aki azt mondta, hogy szól a pénzügyesnek, nem hívtak vissza. Persze mit is várok egy olyan cégtől, ahol a telefont felvevő be sem mutatkozik?! Még azután sem, hogy én ezt megtettem, ahogy illik, ahogy kell. Kivéve, ha rejtett számról hívnak, akkor nem mondom a nevem. Szóval ma illedelmesen felhívom megint ezt a számot, ha nem tud okosat mondani, elkérem a pénzért felelős számát, felhívom őt. Ha ez sem segít, hívom a Lauritzent, hogy baj van, segítsenek, intézkedjenek, mert így senki sem lesz jóban senkivel. Pedig én szeretek jóban lenni mindenkivel. Nem szeretem az ilyen dolgokat.

Mocskos mód hideg van, ma már annyi napsütés sem jut, mint tegnap, jön vissza a csodálatos szürkeség, meg a hó. De már csak egy hónap van hátra a télből, márciusban általánosan jobb lesz az idő, többet fog sütni a Nap, csiripelni fognak a madarak, bezöldülnek a fák, ugrálnak a vérmókusok az erdőben, stb.

Pfffff....

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr865501311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása