Egy Blog

#415 - The strike must go on

2010. január 15. - ZsubiHUN

Pár napja találtam ki ezt a címet, amit először e-mailben használtam. Szerintem egész frappáns, a Queen csak nem fog megkeresni emiatt. Ugye? *félve körbenéz* Egyébként van másik frappáns címem is, de az kevésbé kreatív, viszont nekem tetszik. Már egyre kevésbé van rám hatással az, hogy ezek a drága jó emberek, kik a várost mozgásba hozzák, most éppen testmozgásba, még mindig kitartanak a sztrájk mellett. A BKV is napi 40 milliót spórol ezzel, tehát már négy új busznál tartunk.

Már többször felmerült, hogy valahogyan kárpótolni kellene a bérlettel rendelkezőket, hiszen nem tudják igénybe venni a teljes szolgáltatást, a bérlet sem olcsó, minden egyes sztrájkkal töltött napon bukunk egy napot a bérletünkből. Persze az ügy még csak elméleti szinten létezik, ha ma nem tudnak megegyezni, akkor leghamarabb hétfőn hoznak döntést. Hiszen kizártnak tartom, hogy hétvégén is legyenek tárgyalások, pénteken meg böjt van. Ebédre nem kapnak húst, így pontosan ugyanaz lesz, mint az elmúlt napokon: a BKV és a szakszervezetek is ugyanazt viszik magukkal, tehát dönteni nem fognak Bár, ma már lesz 2010-es üzleti terv, ez talán segíthet valamit.

A bérletem vasárnap lejár, hétfőtől kell(ene) új. Még sosem jártam érvényes bérlet vagy jegy nélkül, de most fontolóra vettem a dolgot. Kivéve persze, ha addig kijelentik, hogy kárpótlás nem lesz, örüljünk, hogy nem teljes körű volt a sztrájk. Azért örülnék plusz négy-hat napnak, egész sokat lehetne vele spórolni.

Nem tudom, hogy mit kellene tennem, mert nem voltam még ilyen helyzetben. Ő sem. De neki végig szurkoltak. Legalábbis szerintem. Én meg. Néha két tűz között voltam, sokszor nem azt tettem, amit kellett volna, így a helyzet nem javult. Pedig szóból ért az ember.
*erősen káromkodik*

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr475501296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása