Egy Blog

#412 - Hiba?

2010. január 10. - ZsubiHUN

Túl vagyok az utolsó Dolce Dusto munkanapomon, jöhet a következő meló. Ami valószínűleg nem lesz ilyen jó, mert minden alkalommal más lesz, máshol, mással. (Bizonyos értelemben ez egész érdekesen hangzik, csak nem az én stílusom.) Valószínűleg ott bónuszokat sem fognak osztogatni, de az alap órabérrel is össze lehet szedni havi 52000 Forintot. Ami átszámolva 104000 Forintos fizetés. Diákként, suli mellett nem olyan rossz ez. Csak az ember elveszti a hétvégéit, ami azért elég fájó dolog. De várjuk ki az órarendet, még jól is elsülhet.


Reggel odaromboltam Péntek este, lefekvés előtt kíváncsiságból megnéztem a Kika honlapját, hogy mégis mettől meddig vannak nyitva, nehogy potyára menjek a helyszínre. Mivel a tavalyi utolsó két napon 21:00-ig szólt a munkaidőm, csak a Saturn bezárt 20:00-kor. Ezt a koordinátorom nem igen akarta megérteni, többször is visszakérdezett: Biztos?! Biztos, de szerencsére ez a mínusz két munkaóra a béremen nem látszik, a cég kifizeti. Így mindössze 400 Forinttal maradok el a tervemtől, aminek nem kicsit örülök. Szóval a honalapon talált nyitva tartás alapján, nekem nagyon nem kellett 8:15-re odamennem, mert csak 10:00-kor nyitnak. Egy órán keresztül igencsak unatkoznék az épület előtt. Ezért csak 8:45-re mentem ki, hátha az internet hazudik, 15 perc alatt elég sokat tudok javítani, ha kell. Nem kellett. Olyan 25 perc várakozás után sikerült kerítenem valakit, aki kerített egy olyan embert, aki tud nekem segíteni, valamennyire érdekli is, hogy miért álldogálok ott a személyzeti bejáratnál. Innentől gördülékenyen mentek a dolgok, egész nap fájt a szám, tehát alapvetően csúnyán néztem az emberekre, aminek az lett az eredménye, hogy egy darab gépet nem vittek, csak kapszulákat. Ezeket is tőlem kérték, amikor mellém voltak kirakva, csak le kell venni a polcról és kifizetni a kasszánál. Az ember tömegben hülyül. Viszont nem néztek információs pultnak! Szinte hihetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr595501290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása