Egy Blog

#411 - Van benne?

2010. január 07. - ZsubiHUN

Azt mondják, hogy minden rosszban van valami jó. Február óta próbáltam lefogyni a hasamból, de sok sikerem nem volt. Aztán másfél hét alatt úgy tűnt el, mintha sosem lett volna, meg is lepődtem magamon a tükörben. Csak azóta nem sűrűn voltam a kondi teremben, annyira sokat nem is eszek (amivel nem vagyok egyedül, de már kezdek rá visszaszokni), nincs energiám és már izomból fogyok. Amiből eddig sem volt túl sok, csak novemberben már kezdtem növekedésnek indulni, így most azt is jól lefogyom. Persze tudom, menjek le, azt' jó lesz. Csupán annyi baj van ezzel, hogy evés nélkül nincs energia, energia nélkül pedig nem lehet edzeni. Miért, Mert az első gyakorlat után végem van. Kisebb súlyokkal meg azért nem lesz jó, mert akkor csak tovább fogyok. Ha nem eszek. Az edzés, a fáradtság felgyorsítaná az anyagcserémet, elkezdene dolgozni a szervezetem, azaz ennék, lenne energiám, tudnék edzeni, nem fogynék tovább. Sajnos ez nem egy napos dolog, tehát először eszek, aztán edzek. Ha belelkesedek, akkor mára holnap, ha nem, akkor hétfőn.


Ezen a jeles napon már úgyis a számlámon fog csücsülni a fizetésem és egyéb pénzbeli juttatásom, egy napig gazdag leszek. Ha pénteken már megérkezik, akkor egész hétvégén gazdag leszek, miközben pénzt is fogok keresni. Ha már itt tartunk, ez lesz az utolsó munkanapom a DolceGusto promóban, remélem eladok egy gépet, hogy a bónusz kifizetésénél kerek számot utaljanak. Kíváncsi vagyok, hogy ezután miféle munkát tudnak majd adni, milyen promóciók lesznek év elején? Az utalásról meg az jutott eszembe, hogy be kell mennem a K&H-ba, mert kicsit nem akarja elfogadni a jelszavamat az e-bank. Aminek ugye örülünk, mert a pénz így megmarad, viszont a közös költség nem lesz kifizetve. Ördögi kör ez.


Ahonnan ide jutottam, az jó és rossz dolgok kapcsolata volt. A bajom az egész okfejtéssel (erősen megkérdőjelezhető), hogy a pozitív és negatív oldal nem egyenlő. Legalábbis a magányt, az ürességet, a szomorúságot, a kedvetlenséget, a céltalanságot nem tekintem egyenlőnek a fogyással.

Valójában van célom (álmom?), de harmadik személy fennállásnak okából kifolyólag kivitelezni nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr955501287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása