Egy Blog

#407 - Bourbun vs Scotch

2009. december 31. - ZsubiHUN

Két napja rájöttem, hogy a bourbon whiskey az nem jó, a scotch sokkal finomabb. Főleg gyömbérrel, mert tisztán a whiskey-t nem igen iszom meg. Rengeteg jéggel talán, de a fintorgás így is megmarad. Azért a Fekete Jánost megízlelem majd önnön magában, de nem sok reményt fűzök a tartós kapcsolatunkhoz.

Az italozás emellett az igen fontos felismerés mellett arra is jó volt, hogy este tudjak aludni. Két pohárral benyomtam, az agyam kicsit eltompult, jobb lett a kedvem, jobbat aludtam. Tehát a reggelem is jobb volt, ami kihatott az egész napomra. Hogy aztán este megint kelljen egy kevés alkohol. De legalább van ellenszer! :D

Hogy az este az év utolsó napján milyen lesz? Természetesen a négy tervből az egyik valósul meg, mert más nem jutott eszembe. Csak nagyon fura, hogy már vagy két hete nem láttam, csak a hangját hallottam háromszor. Amióta ismerem csupán kétszer fordult elő, hogy huzamosabb ideig nem láttam, de akkor még nem voltunk együtt. Csak reméltük, hogy így lesz. Most is hasonló a helyzet, csak annyiban módosult, hogy én remélek, Ő meg tovább lépked. Nem különösebben boldog, ösztönző szituáció.

Hétvégén lezárul.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr415500791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása