Egy Blog

#399

2009. november 26. - ZsubiHUN

Ahogy már említettem volt, Twitter júzer lettem. Azóta már kilenc tweetem van, ami majdnem tíz, szóval nemsokára ünneplünk. Remélem kapok majd üdvözlő lapokat vagy legalább tweet üdvözleteket. Egyébiránt az életem nem lett jobb, szebb, tökéletesebb, boldogabb mióta használom ezt az oldalt, de néha jó kiírni az éppen bennem kavargó gondolatokat. Ezek többsége, ahogy olvasható, nem pont bölcsességek.


Egész csodás hétvégémet Maglódon az Auchanban fogom tölteni, de legalább pénzt keresek vele. Igaz, hogy rongyosra fogom jártatni a szép kis számat, de hátha vesz valaki egy Dolce Dusto gépet. Jövő hétvégén meg a soroksári ElectroWorldben leszek. Ott több esélyem lesz eladni, tehát több esélyem lesz több pénzt szerezni. Egyébként nem rossz dolog ez a hostkodás, hamarabb is lecsaphattam volna erre.Ott vannak ugye a nem éppen ronda hostessek, akikkel lehet beszélgetni, lehet legeltetni a szemedet. Ott van még a nem annyira szánalmas fizetés, amiből egész jól lehet majd számlákat fizetni. ... Asszem ennyi, több jó dolog nincs benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr245500769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása