Egy Blog

#398 - Munkát, csak egészségesen!

2009. november 23. - ZsubiHUN

Az remélem senkit sem zavar, hogy az Autósportok rovat már meghalt, nincs benne frissülés. Valószínűleg nem is lesz mostanában.

Csekély másfél hónap alatt sikerült elintéznem az egészségügyi kis könyvemet. Itt ne arra tessék gondolni, hogy eddig tervezgettem, hogy mikor fogok vele találkozni egy sötét sikátorban, vagy hogy majd, amikor kimegy a tetőre elszívni egy cigit, egy fojtózsinórral jól elvégzem a munkát, hanem arra, hogy ennyi idő alatt sikerült kitöltetni. Azaz ma délután a doki rám nézett, felírta a nevem, pecsételt, majd elköszönt. Én is. Csak én nem pecsételtem és nem írtam fel a nevét. A lényeg, hogy mostantól már akármilyen munkát elvégezhetek. Majdnem. Pl. kisbabákkal nem igen tervezem a foglalkozást. Ehhez valami széklettenyésztés kell, amiben nem kívánok részt venni. Pedig egészen biztos, hogy izgalmas eredményt hoznának ki belőle. Egy a lényeg, mostantól már nyugodtan dolgozhatok mindenféle promócióban, nem fertőzök meg senkit. Az már más kérdés, hogy velem mi lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr765500767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása