Egy Blog

#397 - Rádióválság

2009. november 22. - ZsubiHUN

Kitört a DRÁMA!, mikor kiderült, hogy a Sláger és a Danubius többé nem fog sugározni, helyükre olyan adók jönnek, amik így meg úgy nyerték meg a pályázatot. Aztán az egészből az lett, hogy amelyik rádió jött a Danubis helyére, az a Danubius, csak Klassz FM lett a neve és változatosabb zenéket adnak.

Hogy a másikkal mi a helyzet, azt nem tudom, nem hallottam belőle semmit, de nem is érdekel. Tekintve, hogy nem sűrűn hallgatok rádiót. A Klassz FM-hez is csak azért volt szerencsém, mert tegnap Euronics-ben dolgoztam, aztán egész nap ment a rádió.

Egyébként Twitter felhasználó is lettem, bár az életem eddig nem lett se jobb, se rosszabb tőle. Még csak egy Tweet van rajta, nem is értem még az egész működését, de majd lesz valahogy.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr35500766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása