Egy Blog

#391 - Ócsóság

2009. október 13. - ZsubiHUN

Van az a mondás, hogy fizet, mint a katona tiszt.Magam is erre készültem, mikor beiratkoztam a ZSKF-re, mert a féléves tandíj elég magas. Sokan nagy szemekkel néztek rám és Ötös lottó reklámokat meghazudtoló módon kérdeztek vissza. A miből fogod ezt kifizetni kérdésre csak annyit feleltem, hogy van pénz. Állam bácsitól. Persze ezt alkalmasint vissza kell fizetni, de jelen gazdasági helyzetben ez volt a legjobb döntés, rövid távon segít. Főleg úgy, hogy többet vettem fel, mint ami kell. Így lesz miből kifizetni a telefon számlát. Aztán leadtam vagy hat tantárgy felmentési kérelmet, hogy könnyítsek a saját dolgomon. Múlt hétfőn sikerült elbírálni az utolsó, háromból felmentettek (ciciológiából sajnos nem), boldog voltam. Aztán megnéztem, hogy mennyit kell fizetnem ennek a drága iskolának, amikor észleltem, hogy furán alacsony számok szerepelnek a tandíj mellett. Néhány kattintás után rájöttem, hogy amiből felmentettek, azt nem kell kifizetni. Összesen hét kredit és egy gyakorlati (géptermes) tárgy ment a levesbe és hozott nekem 75ezer Forint hasznot. Emellett van 12000 Forint túlfizetésem, azaz majdnem a felét kell csak befizetnem annak, amennyivel számoltam. Örülünk, Vincent?

Most várom, hogy öcsém elkészüljön Gatita képeivel. Ezeket meg töltöm fel a WarpZone Calendar Girl oldalára, hogy asszony bejusson a legjobb a 21 közé. Ha fent lesznek a képek, kaptok részletes információt arról, hogy kire és hogyan kell szavazni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr625500743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása