Egy Blog

#390 - Taknyodzás

2009. október 08. - ZsubiHUN

*tüsszent* Az a kurva H1N1!


Megfáztam. Már hétfőn éreztem, hogy valami nincs jól, estére elég nyomott lett a hangulatom a torkom is kezdett kaparni, így megittam egy agyon reklámozott Coldrex-et. Másnap reggelre a tünetek, ahogy a reklám is ígérte eltűntek!Fájt a torkom, húzott a fejem, volt minden bajom, így az iskola is kimaradt. Gyorsan benyomtam egy újabb csodaszert, hogy a kettő aztán majd úgy fog hatni, mint még soha, délutánra kutya bajom lesz! Aztán eljött a szerda délelőtt, amikor is felkerekedtem, hogy a gyógyszertárból beszerzek egy 10-es csomag Sopronit NeoCitrant, hátha az kihúz a bajból. Mert eddig a NeoCitran mindig segített. Másnaposságra még nem próbáltam, de szerintem ott is hatásos lenne. Eddig három adag van bennem, de már most jobban érzem magam, valamennyire visszatért az életkedvem is. Viszont elkezdett folyni az orrom (ez milyen hülyeség már), ami a gyógyulás jele. Legalábbis én ennek állítom be, aztán majd a szervezetem eldönti, hogy így van-e.

Holnap délben megyek host/hostess okításra, ami három órás lesz. El nem tudom képzelni, hogy mit fognak mondani, mit fognak megtanítani nekünk. Persze az ifjaknak biztosan lesznek új dolgok, de már tanultam annyi mindent, hogy a felét át fogom aludni. Aztán az is lehet, hogy tévedek, de jövő héten már igencsak szeretnék dolgozni, mert így novemberben sem lesz pénzem.

A ZSKF meg egyre érdekesebben számolja a tandíjamat, ami nem zavar, mert az összeg hétről hétre csak csökken.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr415500740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása