Egy Blog

#379 - Esőkabát

2009. július 12. - ZsubiHUN

Mint említettem, strandon dolgozni csupa móka és kacagás. Feltéve, ha délben, a rossz idő miatt be nem zár. Ettől függetlenül, nekem, mint megbízható munkaerőnek be kellett mennem 2 után, hogy megnézzem a délelőttösök milyen rendet hagytak maguk után. Kiindulva abból, hogy nagyjából tízen voltak egész délelőtt, hatalmas tisztaságra számítottam. Nem kertelek tovább, így is lett. Sehol semmi kosz, így 10 perc után távoztam is a helyszínről, hiszen semmi keresnivalóm nem volt ott. Szó szerint, mert így pénteken nem kerestem semmit, csak költöttem a pénzem.

Ha már közel voltam az Örshöz és az idő sem volt vészes, csak enyhén szeles és borús, Gatitával bementünk az Árkádba falni valamit. Odabent, nem valódi meglepetésünkre találkoztunk menohval, a munka "hősével", így kajálás közben volt társaságunk. Nem mellékesen kaptunk tőle Burger Kinges kupont, így valamivel olcsóbban jöttünk ki, mint egyébként tettük volna. Bár beleszámolva azt, hogy előzetesen én nem akartam enni, inkább mínuszba mentünk, de ha a nő fizet, nem szabad visszautasítani a meghívást! :D Az egy fogásos, de legalább nulla csillagos ebédelés nassolás után átsuhantunk az IKEA-ba, - átalakítás alatt - ahol vettem még egy, jelenleg az utolsó fürdőszoba polcot a szobámba. Nem, nem költöztem be a fürdőszobába, és a szobám sarkába sem került jakuzzi. Csupán annyi történt, hogy szobám berendezésének stílusához az üveg polcok illenek (igen, kicsit minimál a stílus),amit olcsón csak a fürdőszoba osztályról tudok beszerezni. Ezen polcok a TV köré kerülnek, hogy a levegőben tartsák a DVD és játék kollekciómat. A jelenleg utolsó polc felrakásával kicsit talán zsúfolt lett a hely, de majd egy festésnél odébb rakom, hogy ne szűköljön be tőle a tér. Kép majd lesz, ha öcsém hazajön, mert a telefonnal nem tudok megfelelően részletgazdag képet készíteni.

Délután F1, ahol végre Webber nyerhet, megtörve az eddigi unalmat. Csak Button essen kicsit vissza, hogy nyílt maradjon a bajnokság.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr145500705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása