Egy Blog

#371 - OKJ vizsga

2009. június 09. - ZsubiHUN

Tavaly nem tudtam letenni az OKJ vizsgámat, mert akkor nem sikerült a nyelvvizsgám. Ezt a hiányosságot az elmúlt téli nyelvvizsgaidőszakban pótoltam, a szakdolgozatomat összeraktam és leadtam. Május eleje óta vártam, hogy mi lesz a csoportbeosztás, de amíg a mostani nyelvvizsgások eredménye nem derült ki, addig csak vártam. Az eredményeket az iskola tegnap minden bizonnyal megkapta, mert a netre is felkerültek, igaz, azok nem hivatalosak. Egész délelőtt meg volt nyitva a suli oldala, rajta feküdtem az F5-ön, de csak nem kerültek fel a csoportbeosztások. Lévén, hogy holnap és pénteken lesznek a vizsgák, kicsit kezdtem már aggódni. Kicsi szívem épen tartásának érdekében az előbb fel is hívtam az Atalantát, hogy mi a picsa van már? Először átverekedtem magam a kellemesnek annyira nem nevezhető gépi hangon, beszéltem az első valós személlyel. Aki persze továbbkapcsolt az illetékes kolleginához. Szerencsére a hölgy már képben volt, éppen most készítik a csoportbeosztást. Na mondom ez jó, meg is kérdezem, hogy mikor megyek. Ekkor nem várt kérdést szegezett nekem: "Melyik időpont lenne Önnek a megfelelőbb?" Tökéletes nyugodtsággal közöltem, hogy a PÉNTEK lesz jó, holnap nem sok esélyem lenne. Be is írt a hét utolsó napjára, megköszöntem, elköszöntem, majd ujjongva ugráltam (mint kislány a réten) a szobámban pár kört.

Még jó, hogy felhívtam őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr995500527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása