Egy Blog

#365 - Újra a fedélzeten

2009. május 22. - ZsubiHUN

Kezdem az elején, úgy talán kerekebb lesz.

Néhány hónapja (khmm...) nem jártam erre, de a minap újra megjött a kedvem a klasszikus blogoláshoz. Ennek biztos a vizsgaidőszak és a diákmunka hiány az oka, szóval újra itt vagyok. Hogy meddig, azt tényleg nem tudja senki, mert jövő héten már lesz munkám, igaz csak egy napra, de lesz, vizsgám is lesz, szóval még a kedvem is elmehet ettől az egésztől. Persze ezek az események milliónyi élményt vonzanak magukkal, ami blogolásra ösztökéli az embert, de nálam sosem lehet tudni. Az elmúlt időszakban főleg és csakis kizárólag a PS3-mal kapcsolatos dolgokról blogoltam itt. Az oka egyszerű: van rá igény, van visszajelzés, nem a falnak beszélek. Mostantól a mindennapi (másnapi, harmadnapi, stb) eseményekről itt (is) fogok értekezni, így senki sem marad le fordulatos életem rejtelmeiről. De legalábbis azokról, amelyekről írni fogok a nagyvilágnak. 
A héten például láttam a Google Earth autót a Szövetség utcában. Remélem benne leszek. Örömömben és meglepődésemben majdnem fel is ugrottam, hogy biztosan látszódjak, de rájöttem, hogy az utcán vannak mások is.

Erről jut eszembe, hogy a Blaha aluljárója imádni való hely. Az, hogy árulják a paradicsomot/paprikát/elemet/káposztát egy dolog, csinálják mindenhol. De az, hogy az ingyenélő HHH egyének megpróbálnak megállítani és rábeszélni, hogy vegyek már egy mobilt és keressek vele sok ezer Forintot az nem öröm. És nem érti meg elsőre, hogy nem érdekel, nem érek rá, ne szóljon hozzám, takarodjon rendesen dolgozni.

Arra is jó ez a blogolás, hogy ki tudom írni magamból a hülyeséget. Így a normális gondolatok megmaradnak a cikkeknek és teszteknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr185500496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása