Egy Blog

#362 - 300: Speciális Kiadás

2008. december 02. - ZsubiHUN

Annak idején minden filmekkel és filmezéssel foglalkozó weblap lehozta a hírt, hogy a 300 című filmből limitált példányszámú díszkiadás érkezik hazánkba, November végén. Akkor még úgy voltam vele, hogy nem lesz rá pénzem, de amikor kiderült, hogy a kiadás minőségéhez képest milyen áron kínálják, azonnal előrendeltem. Aztán eljött a November vége és csúszott a film megjelenése. Minden nap tolták, ám a közvetlenül mögöttünk heverő hétvégén végre megérkezett. Tegnap kaptam is az e-mailt az Xpress-től, hogy összeállt csomagom, mehetek érte. Hihetetlen öröm töltött el, hiszen nagyon vágytam már erre a kiadásra.

Ma nem volt kedvem elmenni érte, úgy gondoltam, hogy holnap délben úgyis van egy egy órás szünetem, akkor majd elmegyek érte és tudom simogatni a délutáni Szociológián. Lelki szemeim előtt már ki is bontottam, a fotókat is elkészítettem róla, hogy tudjam mutogatni ország világnak, hogy nekem mim van. Éppen ezért jól fel is mentem az Xpress oldalára, hogy megnézzem, az ottani vásárlók milyen képeket raktak fel és mennyire vannak megelégedve a kiadással. Itt szembesültem azzal, hogy előzetesen meghirdetett tartalom eltér a valóságtól. Valószínűleg a kiadó módosította megjelenés előtt, de erről sem egy közleményt, sem egy e-mailt nem küldtek, hogy tudja a vásárló, hogy mire számítson. Valamiért az Xpress sem jelezte az előrendelőknek, hogy változás van, pedig ők a csomagolásnál biztosan szembesültek azzal, hogy a dobozban nincs benne az akril képtartó és az 52 oldalas füzet sem olyan, mint amire számítani lehetett.

A "vevőcsalogató" kép


A valódi, magyar kiadás


Nagyon csalódott vagyok, a rendelésemet visszamondtam. Ahogy azt rajtam kívül egyre többen is teszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr125500488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása