Egy Blog

#348 - Olvadás

2008. augusztus 05. - ZsubiHUN

Időközben a terv módosult, a főiskola marad, de mellette csinálni fogom az OKJ-t is. A következő pár napban eldől, hogy milyen szakra megyek és onlány beiratkozok. Aztán majd felhívnak, hogy pont a balatoni nyaralás alatt mehetek beiratkozni, amire én azt fogom mondani, hogy ez már bizony nem fog menni! Erre ők felajánlanak valamit, ami nekem nem fog tetszeni, de lefogadom és jól beiratkozok. Kíváncsi leszek, hogy most is meg kell csinálnom azokat a teszteket, mint két éve, vagy felismerik, hogy eddig én oda jártam és nem kell.

A másik dolog, ami érdekel, hogy a Reklámszervező szakmenedzser szakon mennyi olyan tantárgy van, amit én már tanultam és sikeres vizsgát tettem. Ha van számítástechnika, akkor azt ki tudnám húzni. Ha van általános marketing, akkor azt is. Ez már két szabad délelőttöt vagy délutánt jelentene, amikor is tudnék menni dolgozni. Remélem a nyelvi osztállyal sikerül megtárgyalnom, hogy bejárhassak idegenforgalmis angolra, a sikeres nyelv- és szakvizsgám miatt. Remélem meglágyul a szívük.
Szombaton megyünk Gatiáékkal nyaralni. Kilenc napot fogunk eltölteni a Balatonon, remélhetőleg napfénytől duzzadó időben, sokat fürödve és napozva. Ha esni fog? Ott lesz a PSP, majd elütöm az időt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr875500431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása