Egy Blog

#347 - Gyorsfagyasztott

2008. augusztus 04. - ZsubiHUN

Tegnap este annyira unatkoztam, hogy nézegettem, ismeretlenként az adatlapomat. Ekkor lettem figyelmes azon tényre, hogy ugyan ki van töltve minden box a Bővebb információ-knál, de elavultak, nem fedik a valóságot. Tehát újra kell őket írni, hogy napra készek legyenek. Mert a mai világunkban a naprakészség a legfontosabb dolog. Szóval szépen átírtam mindent, a legfrissebb információkat lehet ott rólam olvasni. Ha valaki hibát, avagy hiányosságot vél felfedezni, kérem jelezze, megtárgyalom a stábbal, hogy mit tehetünk az ügyben.

A mai napom igen mozgalmasnak ígérkezik. A főiskolára felvettek, de az fizetős és levelezős. Ezt a jelentkezéskor tudtam, csak akkor úgy terveztem, hogy idén befejezem a sulit, elmegyek dolgozni és tudom fizetni az iskolát és a magánéletemet. Természetesen az elemek úgy játszottak közre, hogy ne tudjam elvégezni a sulit, így most nagy szarban vagyok. Aztán, anyummal kommunikálva és a költözés tényét figyelembe véve olyan megállapításra jutottunk, hogy még egy évet le kellene húznom az Atalantában, mint olyan oktatási intézmény. A főiskolát addig jegeljük, hiszen sehogy sem tudnék összeszedni 45.000 HuF-ot a beiratkozás napjára. És még havonta ennyit. Így választok egy egy éves képzést, év végén lesz kettő OKJ vizsgám és egy nyelvvizsgám. Most azt kell eldöntenem, hogy Protokoll ügyintéző legyek vagy inkább Reklámszervező menedzser? Az idegenforgalmi szakmenedzser mellé mindkettő illik, de nekem sokkal szimpatikusabb a Reklámszervező, mert azt jobban tudnám hasznosítani egy utazási irodánál. Vagy bármilyen más cégénél, aminek szüksége van arculatra, reklámra, stb. Egyetlen hátrány, hogy mind a kettő egy éves szak középfokú oklevelet ad, nem felsőfokút.

Majd este, vagy holnap referálok, hogy milyen eredménnyel zárult ez a kis kiruccanás.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr215500429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása