Egy Blog

#346 - Találkozó

2008. augusztus 02. - ZsubiHUN

Ahogy azt már hetekkel ezelőtt megígértem, az orfűi hétvégéről írt összefoglalót linkelem. Szokásomhoz híven nem a publikálás napján, hanem attól egy jóval távolabbi időpontban, mert az igazi izgalmakat csak így tudom fenntartani a k. olvasóknál. Tudom, ez csak szerintem van így, ha továbbra is így viselkedek, elveszítem ezt a cirka 40 olvasómat, akik minden időben kitartanak mellettem, bármit is teszek. Persze ennek én nagyon örülök, csak azt nem értem, hogy amikor írok, szinte minden nap, akkor miért nem ugrik meg ez a szám, hiszen a főoldalon sokkal többször vagyok kint, a gyanútlan látogató simán rákattinthat az Egy Blog feliratra, mi egyébként megújult ám, mert a Blog is nagybetűvel van írva. Megjegyzésként közölném, hogy erről a minimális, többnyire semmit sem érő változásról indítottam is egy szavazót, amire eddig, ha jók a megérzéseim senki sem szavazott. Az előző, kérdésre is többen felelték azt, hogy nem olvassák a blogomat. Ők lehetnek a szavazógép-buzik, akik végigmennek minden blogon, megkeresik a szavazó box-okat és szavaznak. Őket innen is üdvözlöm, bár ezt az üdvözletet soha nem fogják megkapni.

GameCON találkozó 2008, Orfű.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr285500423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása