Egy Blog

#345

2008. augusztus 02. - ZsubiHUN

Örömmel jelentem, hogy újra kitört a nyár, hatásait főleg a ruhát viselő személyek érzékelik. Főleg a hátukon. Szerencsétlenebbek a lábukon. Mondjuk bizonyos idő eltelte után tök mindegy, hogy hol, úgyis egy kisebb szeméttelep szagával ér fel az ember. Nem különben akkor, ha napi 7 órán keresztül tart szórólapot Budán, ami nincs közel. Általánosan semmihez, kivéve Budához. Az egyetlen előnye az volt ennek az akciónak, hogy olyan autókat láttam, amit eddig még soha, összeszámolva annyi értékben, ami az ország nemzetközi tartozásának egy igen jelentős részét fedezné. Példaként annyit hoznék föl, hogy új X5-ös BMW-ből egy délután alatt HETET(!) láttam, és mind más rendszámú volt. X6-osból, ami az új kedvencem csak egyet láttam, de akkor is felsírtam, hogy márpedig ilyen gyönyörű autó nem sok létezik! És tényleg. Majd meglátjuk, hogy az új 7-es mit fog mutatni, mert az eddigi képek nem győztek meg.


Ja a nyár. Az kérem tombol, csütörtökön özönvízszerű esőzéssel, elázással, cipő beázással, ahogy az illik. Ó igen, cipő. Tegnap bementünk az Aréna Plázába, mert ott nagyok a boltok, ergo nagyobb a választék, hátha találunk Gatitának papucsot, amire már hónapok óta vágyik. Találtunk. Ha már ott voltunk a Hervis-ben, gondoltam körbesandítok sportcipő ügyileg, nem ártana valamilyen lábbeli, az eléggé elhasználódott talpú Britsh Kngihts-om helyett. Találtam is egy Nike-t. 19.995 HuF. Kiszerettem belőle, de azért felpróbáltam, hátha a minősége is elrettent. Nos, egy Nike Air cipő senkit sem fog elrettenteni, oly' kényelmes és puha. Szinte fájt levenni, de most nincs ennyi pénzem egy cipőre. Talán a hónap végén, jövő hónap elején meg tudom venni.


A nyár egy jó dolog, tessék élvezni, amíg tart, mert utána jön a gonosz, ocsmány, nyirkos, sötét ősz és a még annál is telebb tél!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr55500420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása