Egy Blog

#336 - 19-re lapot húztam

2008. június 05. - ZsubiHUN

még a múlt héten Szerdán. És bejött. Már egy hete fogyaszthatok legálisan alkoholt kicsiny sárgolyónk minden országában. Amelyikben mégsem, oda egyértelműen el sem akarok jutni. Ennek örömére folyó hét hétfőjén 2 hónap kihagyás után elmentem egy átmozgató edzésre. Azóta csodálom magam, hogy még életben vagyok. De sebaj, holnap újra befizetem magam Pesten, kell a fejlődés, ez a mostani állapot nem elégíti ki az igényeimet. Gatita is velem tartott eme nemes alkalommal. Azóta újraértelmezte a sétálás és lépcsőzés szavakat. Kedd este szerény összejövetelt rendeztem a tiszteletemre, ahol olyan személy is megjelent, akit már Október óta nem láttam. Jó volt újra találkozni vele. Néhányan eljöttek megnézni milyen is egy igazi partyfészek és milyenek az igazi party face-ek (idióta magyar szójáték).  A buli jól sikerült, a megjelentek egyöntetűen jól érezték magukat (egyesek nagyon is jól), ismétlést kérnek erre a nyárra. Erről biztosítottam őket, de akkor nem leszek hajlandó betölteni a 22-t.

A kedd estig tartó nyarat az eső szerda reggel elmosta. Azóta én a könnyeimet törölgetem, míg a gabonamezők oda és vissza vannak. Gondolom én, mert csapadék mostanában, értékes formába nem érkezett. Mert az, hogy a tornádó és a jég eltűntet mindent az nem fér bele az értékelhető kategóriába. Legalábbis a pozitívba nem.

Holnap reggel újra felcaplatunk a fővárosba, hogy élvezzük annak áldásos hatásai. Mint például szórólapozás, tömegközlekedés és kosz. Valójában ma akartunk menni, de olyan jó aludtunk az éjjel, hogy badarság lett volna elrontani egy autózással a dugóban. Holnap szívesebben rontjuk el, a péntekek úgyis szépek. Aztán a Számvitel vizsgaeredmény még el tudja rontani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr285500389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása