Egy Blog

#335 - Lerohad

2008. május 29. - ZsubiHUN

A címnek, a bejegyzéshez sok köze nem lesz, de legalább egy fontos biológiai folyamatot ír le. Esetleg az emberen lévő ruhadarabok tevékenységét, miközben a tűző Napon, a Blahán osztja k. autósoknak a szórólapot. A k megjelölés itt nem a kedvesre utal. Nagyon nem... Még nem is a kulturáltra. Nem vagyok egy nagy csajozós ember, de az egészen biztos, hogy a lányoknak nem jön be az, ha valaki kikiabál az autóból, vagy feltűnően bámulja őket. Ha szórólapozás közben beszól a tökéletes kreatívtalanságba (ilyen szó márpedig nem létezik) burkolózva, az még annyira sem jó. Amelyik nőnemű humanoid létformának ez tetszik, az bizony kurva. És nem is kicsi. Szóval a férfiember ilyen jellegű atrocitásokat él át a barátnőjével szórópalozás közben. De már egyre merészebben szólok vissza a sok bunkónak, amelyik hasonszőrű lengyelként bámulja Gatitát. Na jó, ennek nem szóltam be, de nagyon csúnyán néztem rá, jól az útra is nézett utána. Egy magyar gyerek próbált mondani valamit mondani a "Segíthetek?!" kérdésemre, de a száguldó autóból és a nagy forgalom miatt nem értettem milyen intelligens mondatösszetétel hagyta el a száját. Talán a mondatösszetétel szó, itt egy kicsit erős volt, annyi IQ-ja úgysincs.

Mostanában olvastam Nfol írásait, amiben felhívta mind a nemtudommenyi olvasójának a figyelmét, hogy az új, limitált szériás kínai ízű zöldalmásat. Ma megkóstoltam és tényleg nagyon jó az íze. Nincs olyan irritáló utóíze, mint a japánosnak volt. Japánosnak... Talán nem kellene fájó fejjel, éhesen blogolnom. Vagy inkább mondjam, h internetes naplót írnom, amely a világ teljes populációjának elérhető? Eltekintve attól, hogy a Földgolyónk egy jelentős részén azt sem tudják, mi az az internet. Hiába lehet már 100 $-ért is kapni laptopot. Persze internet az nincs rajta, de műholdon már minden megy.
Egy a lényeg, lehet, hogy beruházok egy új számítógépre, a mostanival meg azt csinál öcsém, amit nem sajnál. Szerintem ez így lenne igazságos, hiszen mégiscsak Ő az, akinek nagyobb szüksége van rá. De pénzem nekem van. Az ősi mondás szerint: "Pénz beszél, kutya ugat." Ez lesz most is, mert sokáig fogom hallgatni, hogy azért mert nekem van pénzem, már veszek is új gépet, Ő meg szegény fotóspalánta és kellene neki a gép a képszerkesztéshez, hogy fog így megélni. Mondjuk többet jár bulikba fotózni, főleg nem vidéke porfészkekben, ahonnan most elköltözünk. Legalábbis remélem, mert már igencsak beleéltem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr415500382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása