Egy Blog

#333 - Idegbaj?!

2008. május 26. - ZsubiHUN

Szombaton majdnem otthagytam a C&A-ban tízezer forintot. Aztán átgondoltam az előttem álló nyarat és hónapokat, majd rájöttem, hogy most nem fogok otthagyni ennyi pénzt egy nadrágért és egy ingért. Úgyis otthon van egy Karácsonyra kapott nadrágom, amit még nem varrattam föl. Az ingből meg úgysem volt a méretemben. Egyébként, ekkor konstatáltam kitörő örömmel, hogy nálam is nőttek alacsonyabbra férfiak. Mert az S-es ing igencsak feszült a pár hónappal ezelőtt még kisportoltnak nevezhető felsőtestemen. Főleg vállban volt kicsi, nem is nagyon mertem benne mozogni, nehogy elszakítsam. A nadrág nagyon tetszett, igaz csak egy általános fekete nadrág volt, szélesíthető lábrésszel, sok zsebbel... Így csak egy boxert vettem. Majd járkáltam a Nyugati Végben, hogy percek múlva visszainduljak az ifjú modellekért az Oktogonra.

Útközben elmélkedtem azon, hogy csak vissza kellene már tolni a testemet a konditerembe, mert ez így nem állapot, hogy összesek, mint a Maratoni csata hírnöke. December közepén teljesen büszke voltam magamra, hogy milyen szépen fejlődök, pont így terveztem már évekkel ezelőtt is, csak sosem sikerült elérni ezt a célt. Minden bizonnyal kitartás hiányom volt. De a 3 hónapos, magányos edzés meghozta a gyümölcsét, ha akkor nem hagyom abba, most korrektül néznék ki. Nem mintha most ocsmánynak tartanám magam, de izomzat ügyileg nem vagyok sehol. Például a hasizmaim a múlt homályába kellemes zsírpárnák alá merültek. Elmélkedésem következménye az lett, hogy holnap, ha minden elem úgy akarja veszek egy bérletet és halálba gyúrom magam. Persze ehhez azt is jó lenne tudni, hogy mikor költözünk, mert akkor úgy veszek bérletet. Ha egy hónapon belül mert a lakásban alszunk, akkor mondjuk egy 10 alaklomra szóló bérletet veszek. Ha később, akkor havi diákot.

Az elmélkedés oka, hogy az új lakástól nagyjából 500 méterre van egy konditerem. Egy kilométeren belül kettő is, ezeket kell majd felmérni, ha bebizonyosodik a költözés. Kiegészítés: a múlt hét elején problémába ütköztünk, de anyu munkáltatója és főnöke igen segítőkészek, így 2 hónap múlva, vagy 2 hónapon belül, vagy már a jövő hónapban a bank utal, és mi örülünk. Ha valamilyen csúnya oknál fogva mégsem jönne össze a dolog, amire az esély jelenleg kicsi, akkor nem tervezgetnék itt a bérlettel, simán megvenném a havi bérletet és járnék oda.

Tárgyalt nap délutánján 14:56-kor indult a vonatunk Kőbányáról. Teljesen logikusan, majdnem egy órával hamarabb elindultunk a vonathoz, a megállóban voltunk a busz megérkezése előtt 3 perccel. Majd vártunk. A busz nem jött. Vártunk tovább. A busz továbbra sem jött. Némi várakozás után, öt perc késéssel a busz megérkezett. Nagyjából 150-es vérnyomással a tarsolyunkban felszálltunk a buszra és hasítottunk az Örs vezér tere felé. Természetesen az összes addigi megállóban megálltunk, mindenhol jó sokáig vártunk, hogy mindenki fel és leszálljon. Az Örsre érve megállapítottuk, hogy 85-ös busz csak 7 perc múlva indul, az előző 3 perce ment el. Rövid fejben deriválás után kiszámoltam, hogyha nem késik a busz, akkor elérjük az előzőt, nyugodtan kiérünk Kőbányára, megvesszük a jegyet, felszállunk a vonatra, minden jó. Persze pont a vonat indulása előtt 16 másodperccel értünk oda, még le sem ültünk, a vonat már elindult. Jegyünk nem volt, ki kellett találni, hogy Ferencváros után mi a következő megálló, hogy onnan kérjünk jegyet. Pesterzsébet volt, onnan kértem a jegyet, a kalauz kolléga nem is problémázott, szó nélkül adta. Sajnos km besorolása megegyezik Ferencvároséval, így a jegy ugyanannyiba került. De még így is jóval olcsóbb, mint Kőbányáról. A diáknál 135 HuF a különbség és odébb van vagy 5 km-rel. Nem logikus ez így.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr535500375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása