Egy Blog

#330 - Topmodel

2008. május 17. - ZsubiHUN

Nagyjából két hete történt, hogy Gatitával romboltunk a városban, amikor is, mint jó polgárok, elvettünk egy szórólapot, ami arra hívta fel a figyelmünket, hogy egy modell és divat stúdió új arcokat keres. Szívem párjának szeme felcsillant, már látta is magát a címlapokon, óriásplakátokon és egyéb reklámfelületeken. Belegyeztem a dologba, másnap feladtuk a levelet a válaszborítékkel, ahogy az instrukcióban szerepelt. A következő hét végén kaptuk is a levelet, hogy szombaton délelőtt mehetünk a megbeszélésre! Éljen! De nem leszünk Budapesten, át kellene tenni az egészet máskorra. Fel is hívtuk a személyt, hogy gebasz van a palacsintával, mi tévők legyünk? Megnyugtatásul közölte, hogy ezen a héten szombaton mehetünk ugyanúgy.

Ma el is jött a nap, öcsémet is beszerveztük (bár minek?), így hárman, egymás kezét fogva (én a lányét, ő az enyémet, öcsém meg a sajátját) elviharoztunk a helyszínre, mely nem volt máshol, mint a Nyolcszögnél. Odaérve a lányok fiúkhoz mért aránya magasabb volt az átlagnál. Egészen pontosan ketten voltunk fiúk és négyen lányok. Természetesen, ahogy a természet is megalkotta a törvényeket, (hiszen a férfiak elkezdtek lemászni a fáról, a nők meg leestek...) hölgyeké az elsőbbség alapon a hölgyek mentek be. Nagyjából két órával később minket is behívott a szimpatikus őszhajú fiatalember, hogy beszéljük meg a dolgokat. Elsőként felvázolta, hogy nem érti, Gatita miért nem modellkedik már vagy 6 éve. A kérdést megválaszoltam, hogy szegénynek az önbizalma és magáról alkotott képe 20 év alatt a sárba lett tiporva. Ezt két év alatt nem lehet felépíteni, kell egy kis idő és támogatás. Bővebben majd Gatita ír a dologról, nem folynék bele mélyebben a dologba. Vissza is a blog főhőséhez, mi történt vele és öccsével. Öcsémről kiderült, hogy fotózik is, amin meglepődtem és sírtam, erre az úrnak felcsillant a szeme, legközelebbre hozzon magával képeket! Mert lesz legközelebb, hiszen a gyerek jól megnőtt, valamit ki lehet belőle hozni.

Ezek után én bevallottam, hogy csak Gatita miatt jelentem meg a helyszínen, a modellkedés nem érdekel, csak abban az esetben, ha valaki meglát és azt mondja, hogy én leszek a világ következő férfi topmodellje. Meglepő módon nem volt ilyen ember a közelben, szóval a modellkarrierem itt zátonyra is futott, várjuk a dagályt. Ami aszály képében fog megjelenni a modellszakmában...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr275500367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása