Egy Blog

#319

2008. március 21. - ZsubiHUN

Ez a blog szerű képződmény lassan bekerülhet az elhagyatott blogok listájába. Legutóbb holmi Jeff Dunham-mel szúrtam ki a tisztelt hallgatóság szemét, ami önmagában nem lenne egy gonosz dolog, de az, hogy azóta egy árva mozdulatot nem tettem a blogért, az galádság. Pedig sokszor akartam én írni, de sosem jött össze, hogy összeszedett gondolataimat képernyőre véssem a virtuális sarlóval vésővel és kalapáccsal. De most itt ülök, többnyire lágy csapásokat mérek a klaviatúra feketén fehér nyomógombjaira és izgatottan tekintek a jövőre, amikor megpróbálok valami érdekeset írni. Nagyon úgy néz ki, hogy pontokba fogom szedni a dolgokat, amiket már le akartam írni. Talán bele is fognék, ha mindenki felkészítette pici lelkét, ezen foszlányok egésszé műveléséhez. Zárójeles megjegyzés, zárójelben: (Közben feltelepítem a Nero 8.3.2.1.-et, hogy tudjak DVD-t írni.)

  1. Kihúzták egy fogamat, ami még a fiatal időkből maradt rám. Tejfog volt a kis gaz, de a mögöttem álló lassan 21 év elkezdte megölni, kilyukadt. Szerencsére alatta van csontfog, így heves mozdulattok ki lett tépve a fogdokinő által, aki nem volt igazán vevő a humoromra. Ellenben az asszisztense egész gyorsan hozzászokott. Szóval a fog ki lett húzva, újra páros számú fogmennyiség található a számban, örülünk.
  2. Diákmunkára adtam a fejem Gatitával. Szóró lapozunk. Tetszik. Ez volt a legutolsó munka, amit el akartam vállalni. Persze csak a McDonald's-os munka után, mégis ez tetszik a legjobban. Mondjuk mást még nem csináltam, de ez mókás. Ha megfelelő aluljáróba kerülünk, sebtiben ki lehet szórni a ránk bízott mennyiséget. Ha nem, akkor szívunk a természeti erőkkel, több holtponton próbálunk átesni és utálunk mindent. Osztogatás közben rengeteg érdekes embert lehet látni, és rengeteg olyat, akiről az ember azt hinné, hogy nem fogja elvenni a szórólapot és mégis elveszi, majd továbbhalad.
    Ezúton üzenném mindenkinek, hogyha lát valakit, aki szórólapot oszt, akkor vegye el tőle, mert ezzel segít neki. Nagyon jó érzés, amikor elveszik az emberek, pusztán azért, hogy fogyjon. Egészen biztos, hogy 95%-uk nem olvassa el, de ezzel segíti a munkánkat. Vegye el, gyűrje össze és dobja ki az első kukába. Sok energiája nem megye bele.
  3. Elrajtolt a 2008-as F1-es szezon. Eddig Ferrari szempontból katasztrofális a helyzet, de a hétvégén kezünkben a javítás lehetősége. BMW-s oldalról nézve minden jól alakul, nem lesz itt gond azzal, hogy megtartsák a harmadik helyet, csak fejleszteni kell. Merthogy a tavalyi középmezőny (,akik a BMW után köröztek), idénre eléggé megerősödött, kezdenek feljönni a BMW-re. A Williams Melbourne-i teljesítménye igen meglepő volt. Akárcsak az évek óta vergődő Hondáé. Talán a Toyota is tud mutatni valamit néhány verseny múlva.
  4. A Macskajaj egy jó film, csak kell hozzá egy idegállapot, amikor az ember tudja élvezni.


Ennyit szerettem volna szólni ezen a késői órám, derűs álmokat mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr905500309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása