Egy Blog

#304

2008. február 01. - ZsubiHUN

Boldog és elégedett PS3 tulajként, Karácsony éjjele helyett Szenteste éjjelén letöltöttem a Burnout: Paradise demóját. Csak ámultam és bámultam, hogy menyire gyönyörű a játék, viszonylag sokat játszottam vele, de a rengeteg demó és az újdonság ereje miatt háttérbe szorult, online, csak kétszer játszottam vele. Yzerman-nel akkor is nagyon jó szórakoztunk, lehet közben beszélgetni, nagyon  jó móka. Már ekkor eldöntöttem, hogy ez a játék ott lesz a gyűjteményeben, amint megjelenik. Ez a közelmúltban meg is történt, szerda délután beromboltam az Árkádba lévő 576 shop-ba, hogy felhasználjam az Árkád Jézuskájától kapott 5000 HuF-os vásárlási utalványomat és kártyával kifizessem a fennmaradó összeget. Mert ez ugye így teljesen ingyen van. A gondok ekkor kezdődtek.

A magabiztosnak és kapkodósnak egyáltalán nem nevezhető eladó srác szépen lepittyegte a játékot, levonta az árból az 5000 Forintot, elmondta, hogy milyen barátságtalan összeget kell még kifizetni majd meglepődött. Ekkor nyújtottam át a kártyámat, hogy szépen húzza le, bepötyögöm a kódot és mosollyal az arcunkon válunk el egymástól. Először elkezdte nézegetni a kártyát, azt hittem még nem látott ilyet. Erősen gondolkodott, majd elmondta, hogy ezt így nem igen lehet kivitelezni, mert a gép a teljes összeget fogja kérni. Még fel sem ocsúdtam, mikor odahívta kollégáját, aki ugyanezt mondta. Fel akartak hívni valamiféle Attilát, de inkább úgy döntöttek, hogy nem, mert ez a fajta fizetés kivitelezhetetlen a XXI. sz-ban. Mondták, hogy készpénzzel megoldható lenne, van-e nálam... Csütörtökön vettem ki pénzt, majd bementem hozzájuk, adták is a játékot, mosoly nélkül távoztam.

Miért fogadják el a vásárlási utalványt, ha így nem tudják megoldani a bankkártyás/hitelkártyás fizetést?! Vagy csak én várok el túl sokat a mai technikától?

Diákmunka szerencsére még mindig nincs, mert a munkát adó cég nem kapta még meg az anyagokat, mert a nyomda csúszásban van. Állítólag az év eleji hajtás miatt. Szerintem egy nagy cégnek nem szabadna ilyen gondokba esnie. De ez is azén hibám lehet, hogy ilyeneket gondolok. Egy előnye mégis van, a Jobland-ben már jól ismernek minket, lassan már rettegnek tőlünk. Ennek is van előnye.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr845500268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása