Egy Blog

#294 - Megjött!

2007. december 25. - ZsubiHUN

Alig több, mint 24 órával ezelőtt, az Úr pozitív számmal ellátott 2008. évében is megjött a Jézuska. Ami sokkal inkább a 2007. pozitív szám, mert a 0 egyik sem. De a lényeg. Hozott minden jót. Először egy Karácsonyfát, amit alig 45 perc alatt sikerült belefaragnom a talpba. Amit először fordítva tettem rá, így szedhettük le... Így kell indítani a fa díszítést. Ami alól, önkényesen kivontam magam. Hivatkoztam a befaragás nehézségeire, a szállingózó hóra. Feljebbvalóim elfogadták, távolmaradásomat engedélyezték. Egyébként is utálom díszíteni a fát, csak a kész műről csináltam pár képet.


Van előtte kép is, azt is jómagam csináltam, már majdnem művészi lett. Ha lesz rá kereslet, esetleg bedobom a napokon belül érkező "Karácsony 2007" vagy "2007 Karácsonya" vagy "A legdrágább ünnep" bejegyzésbe. Főleg képek lesznek benne, minimálhumoros szöveggel. A humorosságot egércsapkodás mérővel fogom lemérni.

És igen, megtojta a fa alá a Jézuska a PS3-at! Az alant elterülő petíciót menten ki is töltöttem, ahogy illik, a PS3 böngészőjéből. Öcsém ennek annyira nem örült, játszani akart. De a két meglévő játékkal már játszottunk korábban, simán kibírta. 24 óra után, csak most este került oda a gép elé. Erre mit csinál? Nem a demók letöltését indítja el, nem a Resistance-szal vagy a MotorStormmal játszik, hanem a GT HD 2.0-val. Megáll az ember esze. Az európai és amerikai Store-ra már regisztráltam, már csak a japán maradt hátra. Öröm lesz a kriksz-krakszok között turkálni, hiába van a baggins által elkövetett PS3 FAQ, ez mókás lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr405499649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása