Egy Blog

#287

2007. november 28. - ZsubiHUN

Egyre több embertől hallom, hogy már jó ideje nem írok blogot, pedig megígértem. Teljesen jogos, amit írnak, mert már több, mint két hete nem írtam ide semmi érdektelen, összefüggéstelen dolgot. Így most megteszem, hogy a tömeg megnyugodjon.

Írni azért nem írtam, mert Gatita lefoglalja szabadidőm nagyobb részét. Ez abszolút nem probléma, de ez az oka, annak, hogy nem írtam nektek semmit. Nem mintha annyira érdekelne bárkit is, hogy mit művelek a hétköznapokban, mit gondolok a hétköznapokról. És hasonló okosságok.

Amikor Gatita nem foglal le, akkor általában gyúrok, aztán szétnézek a fórumokon, ránézek a világ történéseire, majd megyek alukálni, hogy a hét egy újabb napjába fogjak bele újult erővel. Többnyire sikerült nem újult erővel nekilátnom a tetteimnek. Az, hogy későn mászok ki az ágyból, majd esek be a fürdőbe, már annyira nem hat meg. De az, hogy keverem a napokat, az már zavar. Pedig ébredéskor még minden a fejemben van, de a frissítő fürdő mindent kitép az agyamból, így rohanva hagyom el a lakást. De majd, ha eljő a Tavasz, minden szép és jó lesz! Nem mintha most nem lenne az.

Tegnap este láttam a Hitmant a moziban. Aki teheti, hagyja ki, nincs benne semmi, ami miatt érdemes lenne megnézni. Na jó, hazudtam. A csajnak kétszer lehet látni, jó sokáig melleit és van benne két egész viccesre sikerült jelenet. De ettől még nem lesz ott a polcomon, ha megjelenik DVD-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr595499615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása