Egy Blog

#283 - A XXI. sz romantikája

2007. október 25. - ZsubiHUN

A mögöttünk álló hosszú hétvégét sikerült két nappal meghosszabbítani. Ebből az első a múlt hét péntek, ami nem is volt igazi hosszabbítás, mert még itt voltam imádott fővárosunkban, letárgyalni a hétvégi csopaki kirándulást. Ehhez be kellett menni a suliba, ahol egy nagyjából 5 perces beszélgetés keretében minden le lett zsírozva, majd hónom alá csaptam Gatitát és elrajtoltunk a Keletipu irányába. Egy szerencsés telefonhívás kíséretében a vonatozástól megszabadultunk, autóval hasítottunk le Petőfi szülővárosába. Ott sebtiben körbemutogattam mindenkinek a lányt és fordítva. Na meg a városból is mutattam hasítólag néhány érdekességet. Majd legközelebb vezetek tanulmányi kirándulást. Este olyat pálinkáztunk, amilyet már nagyon régen! Másnap kicsit nehezen ment az ébredés, majd 14:00-kor elindultunk Dunaújvárosba, hogy összeszedjük két osztálytársunkat a csopaki nyaraló/weekend ház (megfelelő aláhúzandó) betámadása céljából. Alig egy órás késéssel meg is érkeztünk oda, hol a Duna folyik és buszok állnak meg. Közel két órás kocsikázás után, még éppen világosban beléptünk a jéghideg épületbe. Szerencsére ezen a következő órákban sem sikerült változtatni, így szombat délután elindultunk Szigetszentmiklósra, ahol volt egy üres ház (nyári medencés buli helyszíne), fűtéssel.


A Forma-1 már javában folyt. Vagy inkább haladt. Ez sem jó. Tehát a futam elkezdődött, a Ferrarik vezettek, Hamilton sehol, minden szépen alakult. Aztán Hamiltonnak volt egy kis gondja. Ezt követően nem álltam fel a TV elől, csak az interjúk végén. Kimi lett a bajnok! Csak öt éve várok erre, kétszer volt reális esélye, nem jött neki össze. De most, amikor csak matematikai esélye volt a fiúnak, minden összejött, egy pont előnnyel megnyerte a vb címet. Jövőre húzzuk a második strigulát!


Este valami spagettit próbáltak belém tömni, de egészségügyi állapotom nem tette lehetővé nagy mennyiségű szilárd táplálék elfogyasztását. Sajnos folyékonyat sem sikerült, pedig egy 3 decis whiskey-cola mosolygott a kezemben. Aminek szörnyű volt az íze. Pedig Balck Velvet volt keverve valamelyik márkás colával. Meg sem tudtam inni, egy korty maradt az aljában. Igaz, ekkor úgy éreztem, hogy rövid időn belül meghalok. Az, hogy minden egyes porcikám fájt, feldolgozható volt. De az, hogy a gyomrom fájt, felpuffadt... Halál kérem. Alig két óra alatt találtam egy olyan pozíciót, amiben tudtam aludni. Ekkor jelent meg Gatita egy nagy bögre langyos tejjel, hogy igyam meg, attól majd rendbe jövök. Ekkor a következő párbeszéd keretében sikerült elmagyaráznom neki, hogy nem iszom meg tisztán a tejet.


- Hoztam langyos tejet.

- Teját?

- Tejet.

- Azt nem iszom meg.

- De langyos.

- Ettől függetlenül még nem iszom meg a tejet.

- De ettől jól leszel.

- Nem iszom meg tisztán a tejet, csak kakaóként.

- Jó. De ez langyos és jobban leszel.

- Csak kakaóként iszom meg, így soha!

- Akkor szerzek bele kakaót, mindjárt jövök.


A következő 15 percben nem láttam, kezdtem rendbe jönni, hatott az 500mg-os Algopirin. Ekkor jelent meg, a már kihűlt kakaóval és egy nagy uborkás szendviccsel. A hányingerem ekkorra elmúlt, de az uborka illata, amivel alapvetően nincsen semmi problémám, visszahozta. A kakaó a gyomromat is hazavágta. Éjfél múlt. Hajnal kettőkor tudtam elaludni, hogy négykor felébredjek. Innentől sikerült aludnom.


Nappal, némi telefonálások, lasagne készítések között anyummal letárgyaltam, hogy közös megegyezés után a tanács, 23 munkanapon belül úgy döntött, hogy csak kedden megyünk haza. Este témázgattunk különösen izgalmas és érdekfeszítő dolgokról, majd eltettük magunkat keddre, hátha arra ébredünk, hogy kitört a 2007-es forradalom. Persze nem volt semmi. de jobb félni, mint megijedni.


Kedden majdnem sikerült hazaérni délre, 10 percet késtünk. De még anyumék sem értek haza, később is indultak, minden szép és jó volt. Délután végrehajtottuk a XXI. sz legromantikusabb jelenetét: közösen állítottuk át egymás wiw és myvip adatlapján a családi állapotunkat egyedülállóról kapcsolatbanra. Aztán, mivel nálunk mindig az van, amit én akarok, (Gatita kitalálta, hogy szerda hajnalban menjünk fel BP-re, mert az úgy milyen jó lesz) én szerda hajnalban akartam felmenni. Hajnalban sikerült eljátszani az időt, így a tegnapi nap iskola szinten skippelve lett. Állítólag nem vesztettünk semmit. Valamikor délután Elvira elmondta, hogy a vonat 18:00-kor indul Kiskőrös vonatállomásról. 17:30-kor, kényelmes táplálkozás közepette észleltük, hogy 17 óra 30 perc van, és mi itt igen kényelmesen tömjük az üres gyomrunkat. Nem késtük le a vonatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr135499582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása