Egy Blog

#280

2007. október 09. - ZsubiHUN

Hétfő reggel többen bután néztek a helyettesítő tanárnőre, amikor meglátták. Egyrészt nem tudták, hogy ki ez, mert késtek, másrészt pedig a későktől mindig megkérdezte, hogy ugye igazolás lesz? Elsőre mindenki ledöbbent, hogy "WTF?", aztán közép bátran, némi hangremegéssel rávágták az "igen"-t. Majd értetlenül álltak ültek a dolog a előtt.

Ez a helyettesítő tanárnő egy katasztrófa volt. Az látszott, hogy ért ehhez az adózás dologhoz, hatalmas tudás van mögötte, de nem tud tanítani. Csak mondta, de nem lehetett rendesen jegyzetelni és követni a gondolatmenetét. Végül lediktált egy teljes szóbeli tételt. Nem kellett volna. Mert addig csak szörnyű volt a dolog, de akkor. Amint megpróbált céltudatosan, egy dologra fókuszálva diktálni(?), egyre kevésbé értettem, hogy mégis miről van szó. Az órát azzal zárta, hogy ez csak egy nagyon rövid és koncentrált anyag volt, mert ha részletesen adta volna elő az anyagot, akkor még mindig remek előadását hallgatnánk. Tehát így kedd este is ott ülnénk a 207-ben és néznénk bután.

Ahhoz már teljesen hozzászoktam, hogy a 67-es buszt mindig ugyanonnan látom tovaszállni az Örs vezér tere felé. Már meg sem botránkozok ezen, csak húzom a strigulákat. De az, hogy ott ülök elég jól láthatóan a megállóban, másodmagammal és a sofőrbá' mindenféle lassulási szándék nélkül tovaszáguld, kicsit felháborított. Különféle válogatott káromkodások közepette elküldtem az apjába és az Örsre. Utóbbiba hamarabb eljutott. Szerintem. Persze a padka mellett, boci szemekkel is várhattam volna, hogy megálljon a csak neki fenntartott megállóban, de nem tettem, bízva abban, hogy megáll este kilenckor. Gondolhatta volna, hogy nem poénból állok ki a nagyon kevés fokban oda...

Vannak normális BKV sofőrök is, sokan nyitják ki nekem az ajtót, amikor rövidtávú sprintet hajtok végre. Jól le is kellett fékeznem, hogy be tudjak fordulni az ajtón.

Az Örs vezér pedig biztosan volt valaki, mert:

  1. Elneveztek róla egy elég nagy teret, ahol jó nagy a forgalom, sokan szállnak át.
  2. Van ilyen névnap június 17-én, vasárnap. Jövőre hétfőn.

Ha nem lesz senki olyan lelkes, hogy elmondja, hogy ki volt ez az alak, kénytelen leszek rákeresni a barátommal vagy a barátnőmmel.

Update:

"Dénes a ló." "Nem szeretem a Dénes nevű lovakat." "Rosszul hallottad, Ő Tihamér a ló!"

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr925499570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása