Egy Blog

#276

2007. szeptember 27. - ZsubiHUN

Ugyan nem szoktam ilyen dolgokról írni, de most olyan a kedvem, tehát elkezdem. Aztán majd lesz belőle valami. A mai napon nincs nagy kedvem ehhez az élet nevű rettenethez. Pedig semmi negatív behatás nem ért ma, minden szépen alakult, ahogy a csiga megy a jégen. Csak a telefonomat nem tudtam feltölteni. Ez persze az én hibám, mert nem hoztam magammal a töltőt otthonról. De ez mégsem váló ok! Akarom mondani, nem ok arra, hogy a kedvem a brekegő fara közelében legyen. Az egyik ok minden bizonnyal ez a csodálatosan nyálkás, hűvös, enyhén szeles, szürke időjárás. Tegnap is hasonló volt, de ez a mai... Sajnos úgy tűnik, hogy a Nyárnak végleg vége van. Jön az undorítóan szürke, hűvös, szeles, nyálkás, ködös, z elmúlást szimbolizáló Ősz. Ennél még az általam nem kifejezetten támogatott Tél is jobb. Az kiszámítható. A hőmérséklet minden nap fagypont alatt van, a bakancsunk alatt ropog a frissen hullott hó, sok helyen uralkodik a karácsonyi hangulat, a gyerekek önfeledten hógolyóznak. Aztán pofán dobják az embert egy enyhén saras hólabdaccsal, amitől sebtiben észhez térünk, majd felkapjuk az első szembejövő jégtáblát és a gyerekek közé dobjuk. És rájövünk, hogy a nyáron látható miniszoknyás, apró topban szaladgáló lányok sokkal kellemesebb látványt nyújtanak.

A másik ok az lesz, hogy ezen héten folyamatosan rohangáltam. Reggel az iskolában tágítják a fejünket. Hétfőn délben végeztünk, majd mentem edzeni. A délután és este egy részét az tette ki, hogy Gatitával írtuk az angol házi feladatot. A műveletről már írtam eggyel lejjebb. Kedden háromig bent voltunk a suliban, majd átutaztam fél Pestet, hogy rohanjak edzeni. Edzés után Gatitával beszélgettünk nem keveset az Árkád előtt (sex shopos történeti szál), majd igyekeztem haza. Tegnap, ami nem volt más, mint egy csodálatos, ZH-val megspékelt Szerda, elég korán végeztünk, de osztályközösség építés céljából mentünk jobbra meg balra. Főleg a Nyugativégbe. Meg annak tetejére. Aztán jöttem vissza a lakásba, menten edzeni, 17:00-kor találkoztam SETH-tel, majd moziztunk egy finomat. Egész nap másfél órát ültem nyugodtságban. Estére pöppet lefáradtam. Ma délután HOVENTA kiállításon voltunk, ami ugyan jó volt, de ráébredtem, hogy be kellene újítani egy új táskát. Ez a hátra szerelhető verzió nem túl praktikus. Ma már edzeni sem mentem, talán holnap elmegyek otthon egy erőteljes vállazásra.

A Férj és férj egy igen jó film, megtekintése mindenkinek ajánlott. "Olan, mint a köl. Folamatos. Nem olan mint a hálomszög, aminek van salka."

Legközelebb igyekszek komoly dolgokról írni. ... Muhahahahaaa

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr1005499551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása