Egy Blog

#269 - Lehet, hogy...

2007. szeptember 11. - ZsubiHUN

... én vagyok a nem hozzáértő, meg a nem tanár, de nem úgy lenne logikus elkezdeni egy, tegyük fel Gizdasági jog órát, hogy elmondom, hogy mit és miért fogunk tanulni? Az órák tematikáját? Ha tanár lennék, (hála az égnek nem,és nem is tervezem) akkor én így csinálnám. Sőt, a normális tanárok is így tesznek. Sajnos belőlük van kevesebb.

... én vagyok a nem hozzáértő, de egy metró aluljáróban, tegyük fel, hogy a Nyugatipu, ahonnan több helyre is fel lehet jutni, igazán ki lehetne írni egy csodálatos táblára, hogy Nyugativég jobbra, nem Nyugativég balra. De neeeeem. Valamerre felmegy a vidéki diák, azt jól viszafordul, amikor a másik irányba ment fel.

... 2007-ben már minden egyes szolgáltató egységnek, mondjuk egy konditeremnek igazán lehetne weboldala, ahol galád módon elrejtenek néhány képet a teremről, az öltözőről, közlik az árakat és egyéb infókat.

... abbahagynám a rádiók megreformálását. Ott tartunk, hogy egyedül a Sláger és a Danubius nem újul meg, az összes többi igen. És erre verik a nyálukat. A Juventus nagyon gagyi lett, főleg a két műsorvezető. Rossz lesz őket hetente egyszer hallgatni. A Majkáék jók voltak a Danubius-on. A Boros-Bochkort nem szeretem.

... nem dundikás lesz a külső. Esetleg elrejtek valamerre egy Dundikát a blogban. Természetesen a nézettség miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr415499515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása