Egy Blog

#268 - Megfázva bár

2007. szeptember 06. - ZsubiHUN

,de törve nem írom ezt a bejegyzést. Igaz tegnap este majdnem leestem a lépcsőről. Akkor törés is lenne, amitől még boldogabb lennék. Adott először is a kellemes, orrfolyásos, enyhén köhögős, tüsszögős, fülbedugulásos, szerintemes megfázás. Fújkálom az orrom, fel vagyok öltözve annyi ruhába, amennyi legutóbb talán áprilisban volt rajtam. Egyszer melegem van, egyszer hidegem. Ezek ugyan a láz jelei, de én olyat nem mérek, mert az a gyengeség jele. Kortyolgatom a neo-citrant. Egy rövid ideig hatásos, utána semmi. De legalább addig teljes embernek érzem magam.

Aztán itt van még ez a gyönyörű, nyár végi időjárás. Holnap talán nagykabátban megyek Pestre. Ma kénytelen voltam kiskabátot felvenni, hogy ne fagyjak meg. Természetesen, ha így az ember betér egy Elektropont üzletbe, akkor melege van. Kijövet szembecsap a hideg levegő. Így kell gyógyítani a megfázást! Nem is értem miért nem döglöttem egész nap az ágyamban, unatkozva, avagy olvasva?!

Holnap reggel kelhetek 6-kor, hogy felmenjek BP-re. Halálosan izgalmasnak ígérkező Üzleti kommunikáció óránk lesz 8-tól 11:20-ig. Nagyon úgy érzem, hogy 11:00-kor befejezzük, Péntekre való tekintettel. Így még lesz 2 óra 15 percem, amíg indul a vonat a Keletipu-ból. Majd jól szétnézek a városban, talán betérek valamelyik kisebb PSP-vel is foglalkozó üzletbe. Hátha találok olcsón GTA:LCS-t vagy Gun: Showdown-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr845499513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása