Egy Blog

#264

2007. augusztus 02. - ZsubiHUN

A múltkor arra ébredtem, hogy a hasam menni készül. És ha menni kell, hát menni kell, így sebtiben a mellékhelyiségben kötöttem ki. Igazán izgalmas perceket éltem át, de délre már rendbe is jöttem. Addig szenvedtem, és nyomtattam. Mert ugye dolgozni ettől még kell, hiszen oda is csak menni kell.

Aki éppen ebéd közben olvasta ezt, attól némi elnézést kérek. Aki nem, annak úgyis mindegy, nem kell elképzelni. Aki meg kajálás közben olvasta, az egy KOCKA, neki is mindegy.

Elindult ez a blogverseny. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz vége, mit sikerült elérnem.

Hétvégén újra fórum meeting lesz, már harmadszorra az elmúlt három év során. Idén már lesz velünk PS3 és X360 is, végre kipróbálhatom az X-esek által annyira kedvelt, GT fan-ek által szidott Forza Motorsport 2-t. Nagyon kíváncsi vagyok rá. És vissza kell szereznem 2 DVD-t!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr115499502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása