Egy Blog

#263

2007. július 23. - ZsubiHUN

Egy hét. Összesen ennyi kellett ahhoz, hogy lekaparjam a nappalinak kinevezett helyiség összes falát és plafonját. Többnyire egyedül dolgoztam, kétszer segítettek, amivel körülbelül 4 órányi munkát nyertem. Azaz egy egész délutánt. Merthogy délutánonként mentem, 14:00-ra. És ott vakartam a cuki falat fél hatig. Természetesen a vasárnapot azt kihagytam, mert akkor nem dolgozik az ember, és éppen nem voltam a városban. Kedden pénzbehajtósat játszottunk, így azt a napot is kihagytam, tudtam pihenni. Igen jól esett.

A mögöttünk álló hétvégéről csak annyit említenék, hogy voltak érdekes pillanatai. Mindenki mindent olyan jól tudott, amikor arra szükség volt... De az élet már csak ilyen mókás dolog.

Olyan három cikket be kellene fejeznem, és írnom kéne valamit a Transformers-ről is. Pár gondolat már megfogalmazódott bennem, de le, még egyiket sem jegyeztem, itt tárolom őket zseniális elmémben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr595499500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása