Egy Blog

#262

2007. július 19. - ZsubiHUN

Valamilyen rejtélyes oknál fogva reggelenként nagyon nem akaródzik felkelni. Hetek óta arra tippelek, hogy túl sokat alszok. Közel 8(!) órát. Ez rengeteg. Reggel kelek 8 órakor, teszek veszek a szobában, szétnézek az Interneten, aztán reggelizek és megyek gyakorlatra. Ott bent vagyok délig, hazajövök, ebédelek, kb 14:00-ig társalgok MSN-en. Főleg Gatitával, aki csak akkor elérhető ezen a zseniális találmányom, amin nem terjednek vírusok, amíg bent a melóhelyén. A.K.A gyakorlaton van. Kettőkor szedem a félisten felsőtestemet (by Gatita) és elhúzok építkezni nagyjából fél hatig. Ott jól kaparom a falat, vagy mi más hasznos, az önmegvalósításhoz szükséges dolgot művelek. Olyan 18:00 körül újfent itt tespedek a gép előtt. Heti 3 vagy 4 alkalommal elmegyünk gyúrni esténként. Utána megint bámulom a monitort, esetleg beizzítom a PS2-t, hogy játsszak. Süppedek. Néha bemegyünk a Pátriába, némi hangulatkeltésre, de semmi több. Valami hiányzik.

Teljesen jogos az az észrevétel, hogy 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás, de jelen helyzetben nem ez áll fent. Közel 14 óra semmittevés és 10 óra munka. Kivéve csütörtökön, mert az csak 19 óra. Kicsit kezd az agyamra menni. SETH most is a Vadkerti-tón pancsol. Nekem meg nem szólt, hogy menjek. Ki fogom közösíteni! Igaz, hogy Travelert néztem, de akkor is! Nem dísznek van a mobiltelefon. Ha hív, megyek.

Édesanyám ma azzal fogadott, hogy szerinte jól jönne egy klíma ide az emeletre. Nem feltétlenül azért, mert minden helyiségben 30°C feletti a hőmérséklet, hanem azért, mert ezt már nem lehet kibírni. Meg is mondtam neki, hogy ez egy jó ötlet, csak öcsém ne kapja meg a klímák távirányítóit, mert akkor drasztikusan fog emelkedni a villanyszámlánk. A kérdő tekintetéből arra jöttem rá, hogy nincs tisztában azzal, hogy valójában mennyit fogyaszt egy klíma. Ekkor elzavartam a szobájába és megmutattam neki az Index.hu éppen idevágó cikkét. Ekkor még lelkesebb lett, én nem mondtam neki ellent, de nem is támogattam abban, hogy szereltessen be klímát. Ami jó lenne, mert akkor tudnék aludni. Meg élni. És az egész ház hőmérsékletét le tudnánk csökkenteni. Mert idefent lehűtenénk a levegőt, ami leszaladna. Onnan felkergeti a melegebb levegőt, amit itt lehűtünk. Ezt követően csak tartani kellene egy kellemes és energiatakarékos állapotot.

Nem bánnám a dolgot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr145499497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása