Egy Blog

#259 - Gondolatok a hőségben

2007. július 17. - ZsubiHUN

Ma a gyakorlaton megfogalmazódott bennem egy estleges új színösszeállítás a blogot illetően. Nemsokára látni is fogja a tisztelt a publikum. Nem kell nagy változásra számítani, de talán jobb lesz, mint ez. Ha nem, lehet ötleteket adni.

A ventilátor egy igen okos találmány, ahogy azt az előbb SETH MSN-en megjegyezte. Ezen felbuzdulva jómagam is előtúrtam a sexy rózsaszín-fehér légmozgató eszközt. A szóba hőmérséklete legalább 5°C-ot csökkent a bekapcsolás pillanatában. Kellemesen a földre irányítottam. Így nem szárad ki a szemem, és a gép is kap hűtést, ami nem jön neki rosszul.
 
Igazán csak most éjjel tűnt fel, hogy itt tényleg meleg van. Hajnali 3-kor arra ébredtem, h nem alszok. Ez akkor nem kicsit érintett érzékenyen, fogyasztottam is némi folyadékot. Majd visszafeküdtem és verejtékezve, de aludtam tovább. 8-kor keltett a telefonom, de az ágy nem vetett ki magából. Nagyon nem akaródzott felkelni, de az egyszerűsített készpénzfizetési számlák maguktól nem készülnek el, így menni kellett. A számlaírás kifejezetten unalmas, de legalább haladós tevékenység. A munkamorált ugyan nem növeli, de halad. Igaz, 25°C-ban nincs az, ami meghozza az ember kedvét a munkához. Még egy üveg hideg sör sem segít. Mert az a következőhöz hozza meg a kedvemet. Leginkább egy nagy vízkupac közelébe kellene menni, de az oda vezető út forrósággal és hőségriadóval van kirakva, nincs erre vállalkozó személy.
 
És a citromosított Balfi ásványvizem is elfogyott!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr885499489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása