Egy Blog

#255

2007. július 03. - ZsubiHUN

Nfol feltárta előttem, hogy nem fejtettem ki, hogy a lábam mégis hogyan került egy autó kereke alá. A válasz az elfogyasztott alkohol mennyiségében keresendő.

Ilyen egész hétvégés bulikon ugye előfordul, hogy az ember némileg illuminált állapotba kerül. Ez az idő előre haladtával fokozódhat, de csak a túl sok oxigén miatt, amitől az alkohol az ember fejébe siet. Ilyenkor a mozgás-koordináció romlik, egyeseknél a beszédközpontra is hat. De először a mozgáskultúra változik. A reflex-ek is lassúak. Nem is beszélve az egyensúlyérzékről. Főleg göröngyös talajon, ahol ember könnyen megbillenhet. Az említett  esetnél is éppen ilyen talajon helyezkedtem el. SETH éppen távozni kívánt haza, mert a nyaralás kifárasztotta. Másik haverommal nagyon powerkodtunk az autó mellett, ami egy váratlan pillanatban elindult. Az elemek szerencsétlen közjátéka miatt, ekkor léptem rá egy fűcsomóra, ami megtörte addig tökéletes mozgásomat és éppen a GAstra bal első kereke alá léptem, ami már mozgott, hátrafelé. Sajnos SETH már nem tudott megállni, inkább átgázolt lábacskámon, ami azóta töretlenül fáj. De már javul.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr1005499469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása