Egy Blog

#254 - Bor és fesztivál

2007. július 01. - ZsubiHUN

A már sokszor említett Vadkerti-tó 2007-ben is megrendezésre került a Borfesztivál, amit idén már Három Város Fesztiválnak hívnak. Ha jól csalódom. Nyalószínűleg azért lett átnevezve, hogy az utóbbi években megfakult helyi borok hírnevét visszaállítsák. Hiszen ezen három település nem más, mint a Híradóból nagyon jól ismert Aranyháromszög. Abszolút nem érdekel. hogy milyen hatása lesz a dolognak, mert nem iszok bort. Most sem ittam, csak sört. És ami még volt. De nem bor. Maximum pezsgő. De csak, ha Asti. Esetleg édes. De inkább Asti.

A hévégét szombat este kezdtük, sátorállítással. Amiben végül nem aludtam. Pénteken csak átnéztünk, hogy mi a pálya. Egykor már aludtam. Ellenben szombaton sikerült mindent bepótolni, ami pénteken elmaradt. Olyan emberekkel találkoztam és beszéltem, akiket már évek óta nem láttam, illetve nem beszéltem vele. Vagy csak ritkán, pár szót. Ritka jó volt!

Mikor hajnali fél 5 körül sátorba szerettem volna kerülni, hatalmas gondba ütköztem. Haver jobb társaságot talált, így beszorultam a házba. Ahol nem kaptam ágyat. Hosszú kérlelés, az összes házban lévő ember felverése után kaptam egy nyugágyat. Szerencse, hogy ittam alkoholt, mert így el tudtam aludni. Egyrészt kényelmetlen, másrészt nem alvásra találták ki. Másik haver befoglalta az egyetlen szabad ágyat, a csajok meg nem akarták kinyitni az ágyat, mert belül homokos. Majdnem sírtam.

De éjfél körül SETH átment a lábamon autóval. Fáj...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr555499462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása