Egy Blog

#253

2007. június 26. - ZsubiHUN

Tisztára azt hittem, hogy ez már a 253-dik bejegyzésem lesz. És erre nem! Kis híján összeomlottam lelkileg. Szerencse, hogy nincs lelkem... Igazából nem erről akartam beszélni, ez csak esze,be jutott. Amiről beszélni, de legfőképpen írni akartam, és fogok is, az nem más mint a gyakorlatom. Ami még szakmai is. Emellett kötelező.

A mai napig összesen két délelőttöt töltöttem el a kiskőrösi utazási irodában. Mivel nem vagyunk egy világváros, így nem kell folyamatosan pörögni, ketten nagyon jól megvagyunk. Eddig legfőképpen ültem és néztem ki okosan a fejemből, foglalásokat, szerződéseket tanulmányoztam. Ma megcsináltam két tesztfoglalást. Alapvetően gond nélkül teljesítettem őket, csupán pár kérdésem volt, amiben nem voltam biztos. De kaptám válaszokat, ami alapján már mindent ki tudtam tölteni. Az izgalmak holnap délelőtt 9-kor folytatódnak...


Update: Ez a 253-dik bejegyzés. Tehát jól emlékeztem, de valamiért a címbeíráskor nem dobta ki, hogy már van 252-es.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr125498801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása