Egy Blog

#245

2007. június 20. - ZsubiHUN

Kedves naplóm!
 
Mi van?! Nem is szoktam így kezdeni a bejegyzéseket. Egyrészt azért, mert nem kedves, másrészt nem napló. Illetve napló, de nem a hagyományos értelemben vett napló, amit jól elrejtek a szobában, meg van egy számzáras biztonsági lakat. Ujjlenyomat ellenőrző opciós tartozék. Mert ezt bárki olvashatja, aki rám talál az Interneten. A rám találás pedig elég egyszerűen megy. Felcsoszogunk a jobb felső sarokban található kereső mezőbe, beírjuk, hogy Zsubi, majd örülünk. Mert vagy ezt a blogot hozza ki első helyen, vagy a GameCON fórumát. Esetleg az egyik cikkemet onnan. Már érdekességet nem lehet találni. Persze néhány Zsubi nem én vagyok, de mások is használják ezt a becenevet. Köszönhetően a vezetéknevünknek.
 
Közben valami elsőfokú hőségriadó is van. Nem értem, hogy miért? Itt a szobában is alig 27-28 °C van. Felvennék egy hosszúnadrágot és egy pulóvert, szaunaként üzemelnék. Tetőtér powaaaaaaaa!!!!! Persze van a tetőablakon roló, de anyagfáradás miatt nem tudom beüzemelni. Kellene egy csavar, akkor kellemes, vöröses köd borítaná a szobát. És nem látnám a billentyűzetet. De a monitort igen.
 
Új billentyűzetről hegesztem a blogot. Bár ez a blog magas fokú minőségét nem befolyásolja nagy mértékben. (és milyen zseniális átvezetés) Kis mértékben igen, mert a XXI. század vezeték nélküli és mobilizált technikáját kihasználva vezeték nélküli egérrel és billentyűzettel nyomulok már tegnap este óta. Anyukámtól csentem el, mert Ő úgyis laptopról nyomul, ahhoz meg van billentyűzet, nem kell neki ez. Majd ha felépült, talán visszaadom neki. Addig marad ez, Ő meg használja azt, amit eddig én. Ami egyébként a világ legjobb billentyűzete. Aki eddig pötyögött rajta, oda meg vissza volt érte. Amivel most vagyok, a második legjobb. amint beprogramozom az összes gombot, ezt is jó lesz, de nem annyira, mint az a zseniális Samsung!
 
Jó étvágyat az ebédhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr205498779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása