Egy Blog

#244

2007. június 08. - ZsubiHUN

Ide is régen írtam!

Ez most pont úgy hangzott, mintha lenne egy másik blogom, ahova olyan hűde sokat írtam volna. Van is, de azokban csak Gyalogkakukk vagyok, és a találkozós már nem is üzemel. WoK-ot próbálnám életben tartani, de nem sikerül, a srácoknál alábbhagyott a lelkesedés. Egyedül a Mr. B13-ba szoktam néha post-olni valamit. (remélem figyelitek a nálam újonnan megjelenő szavakat, zumbeispiel: postolni zumbeispiel) Leginkább fórumokra írtam, de oda nagyon. Egyik helyen például már benne vagyok a TOP. 3-ban. Ami a fórum kihaltságát tekintve nem túl nagy dicsőség, de ott vagyok. A másik meg a GameCON fóruma, ahol szintén no. 3 vagyok. Ott már kicsivel nagyobb szó ez, de hát nem a helyezés a fontos, hanem a minél értelmesebb és tartalmasabb hozzászólás.

A lényeg, hogy holnap megyünk paintball-ozni. Ami egy igen remek, de kicsit költséges sport. Sajnos a lelkesedés itt is alábbhagyott, de így egyre nagyobb figyelmet szenteltünk a dolognak. Ha minden összejön, akkor nyolcan fogunk egymásra lőni ami remek kis 4v4 csatákat hozhat. Vagy nem.

Ui: azért érzitek, gyalogkakukk...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr195498777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása