Egy Blog

#234

2007. április 07. - ZsubiHUN

Imádom a pesti árusokat, akik egész nap kint állnak a tereken, árulnak az aluljárókban. Novemberben beköszöntött a rosszabb, idő, így előkerültek a pulóverek, sapkák, sálak és kesztyűk. Nem tudom, hogy milyen sikerrel árulták őket, de biztos megéri nekik naphosszat ott állni és kiabálni, hogy milyen ócsóé' van kesztyű.

"Két pár csak egy százas!"

Persze nem lopott, csak olcsón, a nagykertől vette. Az elemárus, HALLS cukorka árus évszaktól függetlenül jelen a porondon. Az árak mindig változatlanok:

"Három cukor egy százasért!"

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy honnan szerzi ezeket. Az elemárus négyet ad, ezért az összegért. Ránézésre négy percnél nem bírnak többet. De biztos én vagyok tele előítéletekkel. Esténként megjelennek a halmozottan hátrányos helyzetű polgárok, kipakolnak minden okosságot a pokrócaikra, és erősen árulják azokat. A telefonárus már alapból gyanús, hiszen a kirakott négy telefon értéke megközelíti a 200000 HuF-ot. Szerintem ő is a nagykertől veszi. A Gilette pengéket áruló gyerektől a múltkor majdnem megijedtem. Olyan sebességgel rántotta elő a legalább háromféle típust a semmiből, hogy csak pislogtam. De fejrázás kíséretében haladtam tovább.

Két hete pedig egyértelműen nem lopott holmikat akartak nekem eladni. Mert az úr tudott olcsón műszaki cikkeket és cigarettát. Nem feltűnően gyanús arcszerkete miatt kivettem a fülest a fülemből, de az ajánlat meghallgatása után, már hagytam is el a helyszínt, nehogy meggyanusítsanak, hogy lopott holmikat vásárlok. Persze nem kizárt, hogy beépített rendőr volt, aki a segítségemet akarta kérni. Hehe...

Már csak egy lépés a nyár!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr355498744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása