Egy Blog

#233

2007. április 05. - ZsubiHUN

Ma végre meghallottam a tavasz első hangjait. Hajnali fél hatkor már csiripeltek a madarak! Aztán visszafeküdtem aludni, hogy a mai iskolát kihagyjam. Ugyanis nem sikerült elkészíteni a földrajz házit. Teljesen elfelejtettem. Pedig a memóriám már nem olyan, mint régen! De a tavasz hangjai jobb kedvre derítettek, visszafeküdtem, és aludtam. Egészen 10-ig. De igazából nem is erről akartam beszélni, hanem az érkező tavaszról. Amely évszak már csak egy karnyújtásnyira van a nyártól. A napi hőmérséklet előreláthatólag nem fog 0°C alá süllyedni, egyre melegebb lesz, az egy főre jutó napos órák száma szinte az egekbe szöknek, mindenki boldog! Éljen a nyár!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr235498742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása